🐸سریال قورباغه🐸 دانلود کامل (تمامی قسمت ها) شاهکار هومن سیدی

  • کد خبر : 241715
  • 07 آبان 1399 - 16:39
🐸سریال قورباغه🐸 دانلود کامل (تمامی قسمت ها) شاهکار هومن سیدی

نیوز: به گفته بسیاری از منابع خبری، سریال قورباغه به دلیل متفاوت بودن قصه و ژانر آن می‌تواند رکورد های زیادی را در شبکه نمایش خانگی جا به جا کند.

🐸 سریال قورباغه که جدیدترین اثر ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد پس از حواشی بسیار و جنجال های عجیب از سوم آذرماه ۹۸ قسمت اول آن در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

هومن سیدی در سریال «قورباغه»/ببینید

نوید محمدزاده ستاره بی بدل چندسال اخیر سینمای ایران با هنرنمایی در قورباغه اولین تجربه سریالی خود را تجربه می‌کند.

دانلود سریال قورباغه | قسمت اول ساخته هومن سیدی (کیفیت HD) - کافه فیلم

همچنین سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، نوید پورفرج، صابر ابر، مهران غفوریان، پارسا پیروزفر، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج‌علی، سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی

دانلود سریال قورباغه قسمت‌ 1 تا 3 [ رایگان ]

(ستاره مستعد و افغانی تبار سینمای ایران) از دیگر بازیگران سریال قورباغه می‌باشند که البته ناگفته نماند آقای هومن سیدی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی سریال، به عنوان بازیگر نیز در قورباغه حضور دارد.

دانلود سریال قورباغه قسمت‌ 1 تا 3 [ رایگان ]

🐸 دانلود سریال قورباغه

قورباغه پنجمین همکاری مشترک نوید محمدزاده و هومن سیدی می‌باشد. با یه فلاش بک و  نگاه به آثار مشترک این دو، پی میبریم که باید منتظر یک سریال جذاب و پرطرفدار باشیم. حضور نوید و هومن در یک فیلم همواره جالب توجه عموم بوده و موجب کسب رضایت اکثر تماشاچیان نیز شده است.

ماجرای ازدواج جنجالی هومن سیدی با بازیگر زن معروف + بیوگرافی و تصاویر جدید

برای مثال فیلم مغزهای کوچک زنگ زده که نویسندگی و کارگردانی آن نیز برعهده هومن سیدی بود و همچنین داستان فیلم حول محور نوید محمدزاده در جریان بود، توانست در گیشه سینما جزو پرفروش ترین فیلم های اجتماعی تاریخ سینمای ایران شود.

دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها از هکس دانلود | خبرگزاری ایلنا

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده است:

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

🐸 گنگ بودن و جنایی بودن سریال

با بررسی دقیق تریلر منتشر شده می‌توان به گنگ بودن و جنایی بودن سریال پی برد و تحلیلِ دیالوگ نوید محمدزاده در تریلر نیز حکایت از وجود داشتن قاقچیان مواد مخدر و باندهای تبهکاری در این سریال است. برای مشاهده تیزرهای منتشر شده از سریال قورباغه می‌توانید به وبسایت سینما تی وی (مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی مراجعه کنید.

تا قبل از مشخص شدن تاریخ رسمی پخش سریال، حواشی ای نیز از سریال قورباغه به گوش می رسید.

نخستین تریلر سریال «قورباغه» هومن سیدی+فیلم

۱٫ شاید بتوان قورباغه را بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژهٔ تولید سریال در شبکهٔ خانگی دانست که تقریباً دو سال زمان برد تا به مرحلهٔ پخش برسد.

۲٫ تکذیب شایعهٔ دستمزد نوید محمدزاده : در برخی منابع عنوان گردیده که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سرمایه‌گذار این سریال به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد که این خبر از طرف وکیل شرکت تصویر گستر پاسارگاد تکذیب شد.

۳٫ تکذیب حضور صادق رنجکشان : پیش از این شایعه شده بود که محمد صادق رنجکشان تهیه‌کنندهٔ این سریال می‌باشد که با اطلاعیهٔ رسمی این خبر تکذیب شد.

منبع wikipedia

نیوز

۴٫ اصلی ترین شایعه و همچنین عجیب این سریال نیز می‌توان به عقد قرارداد توسط تهیه کننده سریال با شبکه معروف و جهانی نتفلیکس برای پخش بین المللی سریال قورباغه اشاره کرد

همچنین یک سال و نیم (۱۸ ماه) ، مدت زمان فیلمبرداری این اثر بوده است که در کشور تایلند و شهرهای شمالی ایران صورت گرفته است.

نیوز


>>>بیشتر بدانید: 

عکس جالبی که نوید از سریال «قورباغه» منتشر کرد


🐸 پایان فیلمبرداری سریال قورباغه 

نوید محمدزاده پس از پایان فیلمبرداری در پستی اینستاگرامی خطاب به هومن سیدی نوشت: برادر، پنجمین کارمون باهم تموم شد، تجربه بی نظیری بود در کنار تو و این گروه بی نظیر، خوشحالم عضو کوچکی از قورباغه بودم.

سریال «قورباغه» در آستانه عرضه به شبکه نمایش‌خانگی - تابناک | TABNAK

تک تک عوامل قورباغه دوستون دارم. هومن، بریم برا کار بعدی. به گفته بسیاری از منابع خبری، سریال قورباغه به دلیل متفاوت بودن قصه و ژانر آن می‌تواند رکورد های زیادی را در شبکه نمایش خانگی جا به جا کند.

هم اکنون شما می‌توانید برای دانلود کامل سریال قورباغه با کیفیت عالی و لینک مستقیم به وبسایت سینما تی وی مراجعه کنید و یا بر روی عبارت زیر کلیک کنید تا به صفحه دانلود تمامی قسمت های این سریال هدایت شود.

 

>>>>> لینک:   دانلود سریال قورباغه کامل  <<<<<

نیوز

🐸 معرفی عوامل تولید کننده سریال قورباغه به شرح زیر می‌باشند

 مجری طرح و مدیر تولید:حسین اکبری / مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی / مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر / فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی / طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان / طراح بدلکاری :امیر بدری / موسیقی: بامداد افشار / مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی / طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان / طراح صحنه: محسن نصراللهی / طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان / طراح لباس: الهام معین / طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری / جانشین تولید: حسن صفری و عماد طاهری / منشی صحنه: ندا قائدی / عکاس: امیرحسین شجاعی / روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی.

و در آخر به سوالات رایج بسیاری از کاربرانی که منتظر پخش سریال قورباغه بوده اند خواهیم پرداخت.

نیوز

🐸 مهران غفوریان در سریال قورباغه ؟

حضور مهران غفوریان در سریال مورد تایید بوده و با توجه به نقش های کمدی ای که ایفا کرده است، جای بسیار تعجب دارد که چه نقشی را در این سریال عهده  دار است.

نیوز

🐸 سریال قورباغه کی پخش میشود ؟

۳ آذرماه تاریخ پخش اولین قسمت سریال در شبکه های نمایش خانگی خواهد بود.

قورباغه از سوم آذر ماه در ۱۶ قسمت به صورت هفتگى، هر دوشنبه منتشر می‌شود.

>>>خبر مرتبط:
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=241715

ثبت نظر

-