واکنش عجیب حبیب به مبارزه دوباره با مک‌گرگور

  • کد خبر : 986
  • 19 بهمن 1398 - 16:49
واکنش عجیب حبیب به مبارزه دوباره با مک‌گرگور

به گزارش نیوز، علی عبدالعزیز مربی حبیب نورماگمدوف قهرمان دسته سبک وزن UFC در گفتگو با شبکه TMZ از دریافت چند پیشنهاد برای مبارزه این ورزشکار روس با کانر مک‌گرگور ایرلندی یا فلوید می‌ودر، قهرمان بوکس سبک وزن جهان در خاک عربستان سعودی خبر داده که رقم آن‌ها به ۱۰۰ میلیون یورو می‌رسد، اما به نظر می‌سد که خود حبیب تمایلی به انجام مبارزه مجدد با مک‌گرگور ندارد.

حبیب در مبارزه اول خود با مک‌گرگور در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ به آسانی حریف ایرلندی‌اش را شکست داد و ضربه فنی کرد و از همان زمان بحث احتمال یک مبارزه دیگر میان این دو نفر شکل گرفت. چندی پیش حتی پدر حبیب در یک مصاحبه اعلام کرد؛ در صورتی که پول خوبی بابت این مبارزه به فرزندش پرداخت شود – رقمی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو – او حاضر خواهد شد دوباره با مک‌گرگور مبارزه کند.

حالا طبق گزارش شبکه Sport۲۴ حتی چنین پیشنهادی به حبیب نتوانسته او را برای انجام مبارزه‌ای دیگر با مک‌گرگور ۳۱ ساله ترغیب کند.

این سایت به نقل از حبیب نوشته است: من علاقه‌ای برای انجام یک مبارزه مجدد با مک‌گرگور ندارم. اگر ۱۰۰ میلیون دلار پیشنهاد کنند؟ ورزش‌های فراوانی هستند که شما می‌توانید چنین رقمی را در آن سرمایه‌گذاری کنید. علاوه بر این چرا من برای دوباره شکست دادن این ابله باید ۱۰۰ میلیون یورو بخواهم؟

به نظر می‌رسد که مک‌گرگور و دانا وایت، رئیس سازمان UFC تنها افرادی هستند که به مبارزه مجدد میان مک‌گرگور و حبیب راغب هستند، اما ورزشکار روس هنوز تمایلی به انجام این مبارزه ندارد.

مبارزه بعدی حبیب ۱۸ آوریل سال جاری مقابل تونی فرگوسن است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=986

ثبت نظر

-