محمدیان: اول باید ساختار کشتی مازندران را عوض کنم

  • کد خبر : 98430
  • 09 تیر 1399 - 0:39
محمدیان: اول باید ساختار کشتی مازندران را عوض کنم

نیوز/ مهدی شیروانی؛ انتخابات هیات‌کشتی استان‌مازندران به پایان رسید و سکان هدایت قطب‌ کشتی ‌ایران برای ۴ سال به دست عسگری محمدیان سپرده شد. قبل از انتخابات، دسترسی به نایب‌قهرمان المپیک و جهان خیلی راحت‌تر بود و چندین‌بار با او مصاحبه داشتیم. اما بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات، هرچه تلاش کردیم نتوانستیم با عضو سابق شورای‌فنی تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد همکلام شویم. تلفن او یا اشغال بود یا در دسترس نبود؛ لذا برخلاف عرف، ابتدا با حمید محمدنژاد کاندیدای مغلوب انتخابات به گفت‌وگو نشستیم (اینجا بخوانید)، بعداز بار‌ها تماس و تلاش، خلاصه موفق به گفتگو با رییس ‌جدید هیات‌کشتی استان‌ مازندران شدیم. به او تبریک گفتیم و برای کشتی مازندران و ایران آرزوی موفقیت و سربلندی کردیم. محمدیان در گفتگو با نیوز چنین گفت:

* همه انتخابات‌ها فراز و نشیب دارد. چه انتخابات سیاسی مثل مجلس‌شورای‌اسلامی، یا اموراجتماعی مثل شورای‌شهر یا ورزشی مثل همین انتخابات هیات‌کشتی و فدراسیون و .. درهمه انتخابات‌ها هم حرف‌وحدیث‌ها پیش می‌آید. عده‌ای ناراحت و گروهی هم خوشحال می‌شوند ولی به‌اعتقاد من پیشرفت، موفقیت و سربلندی‌کشتی از همه این‌حرف و حدیث‌ها مهم‌تر است.
* طی این ۵ ماهی که وارد گود انتخابات شدم، روز‌های خیلی خیلی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتم. واقعا اصلا فکر نمی‌کردم برای خدمت به‌کشتی باید این‌همه عذاب بکشم. واقعا دوران سختی را طی کردم.
* آن زمان که کشتی می‌گرفتم، این همه مشکل نداشتم. برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی از هفت‌خوان رستم و شاید هم هفتادخوان رستم می‌گذشتم، حرفم را روی تشک مسابقه می‌زدم و حق خودمان را می‌گرفتیم. بعداز رسیدن به تیم‌ملی هم می‌دانستیم به‌منظور کسب مدال و افتخار برای ایران عزیز باید با تمام وجود جنگید و ما هم مردانه و صادقانه هرچه درتوان داشتیم به‌کار می‌گرفتیم تا دل هموطنان را شاد کنیم. اما شرکت در انتخابات خیلی سخت بود.
* به‌پیشنهاد بسیاری از دوستان که به‌من خیلی لطف دارند، برای خدمت به‌کشتی بویژه کشتی‌مازندران که خودم را همیشه مدیون کشتی‌مازندران می‌دانم، برای انجام خدمت وارد گود انتخابات شدم. اصلا با روحیات من سازگار نیست خودم را به این‌و‌آن معرفی کنم، از سوابق و زحماتی که کشیده‌ام یا رنج‌هایی که برده‌ام بگویم، هرچند هموطنان و هم استانی‌هایم به‌خوبی از بیشتر آن‌ها باخبر و مطلع هستند. اما وقتی ثبت‌نام کردم، حداقل مجبور بودم برنامه‌هایم را برای اعضای مجمع اعلام کنم.
* به‌همین دلیل در جلساتی که با این عزیزان داشتم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خودم برای حمایت از قهرمانان، مربیان، داوران، اعزامها، برگزاری مسابقات، آینده و برنامه‌های پیش روی هیات کشتی مازندران را مطرح کردم و می‌گفتم اگر به این برنامه‌ها اعتقاد دارید به من رای بدهید. ولی همیشه روی این نکته تاکید می‌کردم حتما به قلب‌تان رجوع کنید و باتوجه به برنامه‌هایی که دارم و مطرح کرده‌ام، اگر قلب‌تان رضایت داشت و صادقانه به شما گفت، به من و برنامه‌هایم رای بدهید.
* هنوز در تب و تاب انتخابات هستیم. هرچند جلساتی را اهالی کشتی استان برگزار کرده ام ولی هنوز برای انتخاب و معرفی همکارانم در هیات کشتی استان مازندران، هیچ تصمیمی نگرفته ام. فعلا در حال بررسی وضعیت فعلی هیات کشتی استان هستم.
* ابتدا باید بررسی‌های دقیقی انجام دهیم. بعداز این اقدام و اطلاع از شرایط و وضعیت فعلی امکانات، تجهیزات، کمبود‌ها و نیاز‌های کشتی‌استان، براساس برنامه‌ای که دارم، لازم است اول ساختار کشتی مازندران را عوض کنیم.
* ورزش دنیا با علم روز حرکت می‌کند. من‌هم با دوستان و عزیزان اساتید دانشگاهی جلساتی خواهم داشت تا با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق علمی، زمینه تغییر ساختار کشتی استان را به‌صورت منطقی و معقولانه فراهم کنم تا درآینده هم کشتی بتواند از این تصمیم و ساختار جدید بهره‌مند شود.
* هنوز هیچ‌یک از همکارانم را انتخاب نکرده‌ام. دستِ یاری به‌سوی همه جامعه‌کشتی استان دراز می‌کنم و همه دلسوزان و علاقمندان اعتلای کشتی‌مازندران را به‌همکاری دعوت می‌کنم. برای خدمت و کمک به کشتی‌مازندران دست همه آن‌هایی که دلشان برای کشتی می‌سوزد را به گرمی می‌فشارم و به‌همکاری دعوت می‌کنم.
* هر کسی که می‌تواند مثمرثمر باشد و برای اعتلای کشتی به‌ما کمک کند، از او استفاده خواهیم کرد. دلسوزی برای کشتی، تلاش و زحمت صادقانه بدون حاشیه‌سازی و ایجاد تنش برای من اولویت خاصی دارد؛ لذا بی‌توجه به شایعاتی که احتمالاً در روز‌های آینده بیشتر می‌شود، من فقط به فکر سربلندی و موفقیت کشتی مازندران هستم.

* الحمدالله با توکل به‌خدای مهربان، حمایت دوستان و عزیزانی که قرار است از نظر مالی به‌ما کمک کنند، انشاءالله کشتی‌مازندران با مشکل‌مالی مواجه نشود و بتوانیم برنامه‌هایمان را به‌موقع انجام دهیم. وقتی تمام مملکت با مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کند، نباید توقع داشت به‌رغم حمایت حامیان‌مالی و اسپانسرها، هیچ مشکلی بوجود نیاید ولی تمام سعی‌مان را به‌کار می‌گیریم با کمترین مشکل، برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=98430

ثبت نظر

-