رفتار مجیدی کنار زمین ناشی از کم‌تجربگی او بود

  • کد خبر : 98191
  • 08 تیر 1399 - 18:29
رفتار مجیدی کنار زمین ناشی از کم‌تجربگی او بود

به گزارش نیوز، محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در خصوص حواشی دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: در خصوص قضاوت آقای سید‌علی باید بگوم شاید قانون را رعایت کرد، اما باید این بازی را که اولین بازی بعد از ۴ ماه بود مدیریت می‌کرد. بازیکنان از نظر روحی مشکل داشتند و بهتر بود داور در این بازی با مدیری درست بازی را اداره می‌کرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: رفتار فرهاد مجیدی کنار زمین ناشی از کم تجربگی او بود. سرمربی باید کنار زمین آرامش داشته باشد تا این آرامش به نیمکت و سپس به تیم درون زمین منتقل شود. در غیر این صورت بازیکنان هم درون زمین دچار هیجان کاذب می‌شوند و در نتیجه تیم عصبی می‌شود.

نوری که در گفت‌وگو با برنامه آفساید رادیو جوان شرکت کرده بود تصریح کرد: اگر استقلال در اهواز شکست خورد، داوری در آن بی تاثیر نبود و اشتباهات نیمکت تیم نقش اصلی را در آن ایفا کرد. قاطعانه می‌گویم اگر مجیدی آرامش خود را حفظ می‌کرد تیم حتی بعد از ۱۰ نفره شدن در اهواز شکست نمی‌خورد.

وی با اشاره به رفتار عارف غلامی در زمین گفت: بازیکنان جوان استقلال باید توجیه باشند که چه پیراهن با ارزشی بر تن دارند و این پیراهن پیش از آن‌ها بر تن چه بازیکنان بزرگی بوده است. این بازیکنان جوان باید توجیه شوند که وقتی در زمین هستند رفتاری سنجیده و در شان پیراهن این تیم داشته باشند.

پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از سفر دیاباته به فرانسه اظهار داشت: برای بازیکن حرفه‌ای رفتن به مرخصی با هر دلیلی جایز نیست. شیخ از بازیکنان اصلی و تکیه گاه این تیم است و هرگاه به مرخصی می‌رود با چند کیلو اضافه وزن باز می‌گردد و این باعث می‌شود او بازی‌هایی را از دست بدهد.

نوری خاطر نشان ساخت: اگر استقلال در اهواز باخت، دلایل متعددی داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دوری تیم از شرایط مطلوب بدنی و تاکتیکی بود. آبی‌ها در اهواز نشاط نداشتند و بازی روانی ارائه ندادند.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال بیان داشت: هرچند مجیدی از بدنساز تیمش حمایت کرد که باید هم این کار را بکند، اما باید پذیرفت که تیم در بدنسازی مشکل دارد که اگر غیر از این بود تعداد مصدومان ما تا این میزان زیاد نبود. ضمن این که در اهواز به نظر می‌رسید بازیکنان هم از نظر توانایی بدنی در سطح مطلوب و ایده آلی قرار ندارند که این‌ها به بدنسازی باز می‌گردد.

وی با اشاره به اعتراضات مجیدی در فضای مجازی بیان داشت: اعتراضات او در تصمیمات مدیریتی هم بیشتر از شرح وظایف یک سرمربی است و به نظر می‌رسد اگر مجیدی به جای این موضوعات تمرکزش را بیشتر روی مسائل فنی بگذارد، قطعا در نحوه بازی و نتایج تیمش تاثیر مثبت خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=98191

ثبت نظر

-