تمام بلیت موجود برای دربی را فروختیم

  • کد خبر : 968
  • 19 بهمن 1398 - 16:34

تمام بلیت موجود برای دربی را فروختیم

به گزارش نیوز، علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی درباره مشکل بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: با وجود اینکه ما از شنبه آمادگی شروع بلیت‌فروشی را داشتیم، از سه‌شنبه بلیت‌فروشی شروع شد و در همان روزهای ابتدایی متوجه شدیم ترافیک بالای ۱۰ تا ۱۲ میلیون متقاضی پشت سایت وجود دارد. موضوع بعدی سرویس‌دهنده‌ها بودند که ما از راه‌های مختلف آنها را چک می‌کردیم. در یکسری از سرویس‌ها مشکلی نبود، اما روی تلفن‌های همراه مشکل وجود داشت. البته ما این تجربه را هم داشتیم که در دربی گذشته حدود ۷۰ درصد بلیت‌ها با تلفن‌های همراه خریداری شده بود.

وی افزود: با این اتفاق متوجه شدیم مشکل در گوشی‌های تلقن همراه است و به ایرانسل و همراه اول اطلاع داده شد. آنها هم پای کار آمدند و این مشکل را حل کردند. به طوری که ما از ساعت ۹ شب چهارشنبه تا ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۳۵ هزار بلیت فروختیم، این یعنی مشکل حل شد. ان‌شاءالله این تجربه‌ای شد که در بازی‌های دیگر این اتفاق نیفتد. ما چند هفته قبل در بازی استقلال و شهر خوردو هم ۶۰ هزار بلیت فروخته بودیم، ولی این مشکلات نبود.

مدیر گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی که با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا به عملکردشان در بلیت‌فروشی دربی ۹۱ نمره قبولی می‌دهد یا خیر، گفت: این مسئله جنبه‌های مختلفی دارد، اما اگر فقط سامانه را ببینیم، این اتفاق قابل قبول نبود.

انتظارخیر در ادامه درباره اینکه آیا امکان دارد در بازی‌های مهم بلیت‌فروشی به صورت کاغذی انجام شود، عنوان کرد: مشکل بلیت‌فروشی برای این بود که ما در اینترنت مشکل داشتیم. حقیقتاً این اتفاقات را پیش‌بینی نکرده بودیم. درباره بحث بلیت کاغذی فکر نمی‌کنم نظر فدارسیون و تمام عوامل تصمیم‌گیری به سمت بلیت کاغذی برگردد. در دربی مشکلاتی بود، ولی وقتی حل شد ما ۳۵ هزار بلیت فروختیم. یعنی ما در کل ۵۰ تا ۶۰ هزار بلیت موجود را فروختیم. درست است مردم نباید اذیت شوند، اما فکر نمی‌کنم بحث بازگشت به عقب و بلیت کاغذی وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=968

برچسب ها

ثبت نظر

-