سرمربی بایرن: به قهرمانی در بوندس‌لیگا کفایت نمی‌کنیم

  • کد خبر : 96449
  • 06 تیر 1399 - 23:51
سرمربی بایرن: به قهرمانی در بوندس‌لیگا کفایت نمی‌کنیم

سرمربی بایرن: به قهرمانی در بوندس‌لیگا کفایت نمی‌کنیم

به گزارش نیوز، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی پایانی این فصل تیمش در رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان مقابل ولفسبورگ ادعا کرد در مقطع فعلی علاقه‌ای به آمارو ارقام و ثبت رکورد‌ها ندارد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره اظهار داشت: خیلی با آمار و ارقام و رکورد‌ها آشنا نیستم و آن را دنبال نمی‌کنم، اما با برتری مقابل ولفسبورگ نیم فصل دوم را بدون شکست به پایان می‌رسانیم و در این صورت، ۱۷ بازی متوالی بدون باخت را رقم می‌زنیم. این هدف اصلی ما برای بازی با ولفسبورگ است. می‌خواهیم برای برد بازی کنیم و رکورد‌ها چندان اهمیتی ندارند.

او در ادامه افزود: من و یورگن کلوپ یکدیگر را می‌شناسیم و البته به هم تبریک گفتیم. او کاری فوق العاده در لیورپول انجام داد. لیورپول عالی فوتبال بازی می‌کند و دیدن بازی آن‌ها زیباست. ما هر ۲ از این که توانستیم تیم‌های خودمان را قهرمان لیگ کنیم، خیلی خیلی خوشحالیم. در بین مربیان آلمانی، قطعا کلوپ در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرد. کلوپ در دورتموند کاری بزرگ انجام داد و حالا در لیورپول هم فوق العاده کار می‌کند.

فلیک ادامه داد: هنوز از ادریوزولا ناامید نشده‌ام. او در مونیخ، دوران راحتی نداشته، اما همیشه متعهد و بسیار حرفه‌ای بوده است. شنبه گذشته هم گفته بودم ادریوزولا مقابل ولفسبورگ به میدان خواهد رفت. خوشحالم فصل موفقی را سپری کردیم. بالا بردن جام، اتفاق لذت بخشی است، اما باید اهداف جدیدی برای خودمان تعیین کنیم. نمی‌خواهیم عقب بنشینیم و به همین دستاورد فتح بوندس‌لیگا دلخوش باشیم.

سرمربی بایرن افزود: تیاگو در تمرینات و در زمین بازی، توانایی فوق العاده‌ای در کار با توپ دارد، اما باید بازی بدون توپ خوب او را هم دید. تیاگو باعث پیشرفت و تقویت تیم می‌شود. به نظر من هیچ تردیدی درباره توانایی تیاگو وجود ندارد. در خصوص قضیه قرارداد او، چیزی عوض نشده است. کوتینیو فردا به ترکیب باز خواهد گشت، اما برای نیکلاس زوله هنوز بازی کردن کمی زود است. شاید تیاگو در فینال جام حذفی آلمان آماده بازی باشد. تولیسو هم پس از دوره استراحت می‌تواند به تمرینات برگردد.

او در پایان اضافه کرد: اشرف حکیمی با دورتموند قرار دارد و رئال مادرید هم باشگاه اصلی اوست؛ بنابراین نمی‌خواهم به مساله خریدش فکر کنم. نقل و انتقالات مسئله پیچیده‌ای است و در این خصوص دخالتی ندارم. من و حسن صالح حمیدزیچ به طور مداوم در ارتباط هستیم و مطمئنم فصل آینده می‌توانیم تیمی عالی داشته باشیم. بوآتنگ در هر بازی توانایی‌هایش را نشان می‌دهد و پیشرفت خوبی داشته است. او و داوید آلابا، امنیت خیلی خوبی در خط دفاعی ما ایجاد کرده‌اند. خاوی مارتینس هم وقتی آماده باشد، کاربردی است و می‌توان روی او حساب کرد. او یک جنگجوی بزرگ است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=96449

ثبت نظر

-