لیگ فرانسه تعطیل شد، اما ۴ بازیکن تولوز کرونا گرفتند

  • کد خبر : 94844
  • 05 تیر 1399 - 0:56
لیگ فرانسه تعطیل شد، اما ۴ بازیکن تولوز کرونا گرفتند

به گزارش نیوز، مخالفان برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران می‌گفتند جان مهمتر از جام است و فوتبال نباید در شرایط کرونایی برگزار شود. البته با این استدلال لیگ سال آینده هم باید تعطیل می‌شد، چون شیوع کرونا کاهش نداشته و از طرفی می‌گویند در پاییز و زمستان هم شاهد کرونا خواهیم بود.

روزی که لیگ فرانسه تعطیل شد و پاری‌سن‌ژرمن را قهرمان اعلام کردند، عده‌ای گفتند دیدید لیگ فرانسه تعطیل شد! اما بعد از آن لیگ آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و… برگزار شد و همان آدم‌ها روزه سکوت گرفتند. جالب اینکه دیروز خبر آمد ۴ بازیکن تیم تولوز فرانسه کرونا گرفته‌اند. آن هم در حالی که بیش از ۳ ماه از تعطیلی لیگ فرانسه می‌گذرد! حالا سؤال اینجاست که آیا فوتبالی که تعطیل است باعث شده تا این ۴ نفر کرونا بگیرند؟ آیا اگر لیگ فرانسه برگزار می‌شد عده‌ای نمی‌گفتند دیدید فوتبال باعث شد فوتبالیست‌ها کرونا بگیرند؟

اگر یک فوتبالیست کرونا بگیرد واقعاً معلوم نیست کی و کجا کرونا گرفته و نمی‌توان فوتبال و تمرین و… را مقصر قلمداد کرد. اتفاقی که در فرانسه افتاد یک دلیل روشن است که نشان می‌دهد حتی در صورت تعطیلی فوتبال خطر کرونا وجود دارد و این‌طور نیست که ما اگر فوتبال را برگزار نکنیم کرونا نمی‌گیریم. صدالبته هنگام سفرها، اردوها، بازی و… باید تمام نکات بهداشتی را رعایت کرد، ولی به هر حال کرونا گرفتن ۴ بازیکن تولوز فرانسه بار دیگر نشان داد حتی اگر فوتبال تعطیل شود خطر وجود دارد و یکسری حرف‌ها که در ایران مطرح می‌شد فقط «حرف» بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=94844

ثبت نظر

-