سرمقاله| چه ربطی به دلالان دارد؟!

  • کد خبر : 94417
  • 04 تیر 1399 - 14:11
سرمقاله| چه ربطی به دلالان دارد؟!

نیوز/علی جوادی؛ عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: «رفتن مربیان بزرگ از این فوتبال، کار دلالان است.» شنیدن این حرف‌ها از فردی که باید در تصمیم‌سازی‌های کلان فوتبال ما دخالت داشته باشد، واقعاً شگفت‌آور است. در این فوتبال یک مربی بزرگ در سطح ملی داشتیم که فدراسیون فوتبال او را از دست داد. فدراسیون فوتبال، کی‌روش را نخواست و زمانی که ویلموتس آمد، به او آموخت که شعار فوتبال تهاجمی بدهد تا کی‌روش از ذهن مردم پاک شود. این چه ربطی به دلالان دارد؟ فدراسیون فوتبال آن جایی که باید پای کی‌روش می‌ایستاد، کی‌روش را از دفتر خاطرات خود حذف کرد و بعد از رفتنش به دنبال مربیان دیگر رفت و نام ویلموتس را از قوطی بیرون آورد. این چه ارتباطی به دلالان دارد؟

برانکو به عنوان یک مربی موفق باشگاهی بعد از ۷ جام برای پرسپولیس که سه قهرمانی پیاپی لیگ برتر هم در آن بود، به دلیل سوءمدیریت و وعده‌های محقق نشده، ایران را ترک کرد و به عربستان رفت. این چه ربطی به دلالان دارد؟

وقتی ما مدیریت بلد نیستیم و درس مدیریت نخوانده‌ایم و نتیجه مدیریت‌مان می‌شود همین فوتبال خراب، چرا گناهش را باید گردن دلالان بیندازیم؟ آن‌ها به اندازه خودشان در خرابی این فوتبال نقش دارند؛ اتهامشان را بیشتر از گناهشان نشان ندهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=94417

ثبت نظر

-