عاملان تیراندازی کوهدشت تحت پیگرد قانونی هستند

  • کد خبر : 93745
  • 03 تیر 1399 - 21:06
عاملان تیراندازی کوهدشت تحت پیگرد قانونی هستند

به گزارش نیوز ، رئیس دادگستری کوهدشت از برخورد قضایی شدید با عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: مخلان امنیت در کوهدشت شناسایی شدند.

فردین عسکرزاده ظهر امروز در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: وقوع بسیاری از تیراندازی‌ها در شهرستان کوهدشت بی‌هدف است و به‌صورت سازمان‌یافته نیست.

وی با اشاره به برخورد شدید با مخلان آرامش در کوهدشت افزود: برخورد قضایی شدیدی با عاملان تیراندازی در این شهرستان انجام شده‌است و ما برای شناسایی این افراد نیاز به همکاری مردم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی داریم.

برخورد شدید با متجاوزان اراضی ملی

رئیس دادگستری کوهدشت با بیان اینکه دستگاه قضایی با متجاوزان به اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند، عنوان کرد: جلساتی با ادارات ذی ربط برای جلوگیری از تعرض به منابع‌طبیعی و جنگل‌های این شهرستان برگزار شده‌ است.

وی بیان کرد: دستگاه قضا با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با حاملان سلاح گرم در شهرستان کوهدشت بدون کوچک‌ترین اغماضی برخورد می‌کند.

عسکرزاده با اشاره به برخورد با تیراندازی‌ها در مراسم و تجمعات گفت: در صورت بازگشایی تالارها با افرادی که در مراسم‌های عروسی اقدام به تیراندازی می‌کنند، برخورد می‌شود.

رئیس دادگستری کوهدشت با بیان اینکه در یک سال گذشته ۹۹۶ نفر اعم از متهم و محکوم را به زندان‌های شهرستان خرم‌آباد اعزام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با مخلان امنیت در این شهرستان به‌شدت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم به خطر بیفتد.

عسکرزاده با تأکید به اینکه در سال گذشته ۳۵ هزار و ۵۹۳ فقره پرونده وارده داشته‌ایم که ۳۷ هزار و ۴۱ فقره پرونده به‌عنوان مختومه اعلام شده‌است، اظهار داشت: پرونده‌های سال‌های گذشته نیز در این آمار در ردیف پرونده‌های مختومه قرار گرفته‌است.

امنیت کوهدشت در لرستان

وی افزود: کوهدشت یکی از شهرستان‌های امن در استان لرستان است و نباید امنیت این شهرستان را با وقوع برخی از اختلافات خانوادگی و یا مِلکی زیرسئوال برد.

رئیس دادگستری کوهدشت عنوان کرد: آموزش‌وپرورش بخش طرهان یک ساختمان را برای احداث دادگاه در این بخش واگذار کرده‌است و حتماً دادگاه طرهان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در سفر آینده رئیس قوه‌ قضاییه به لرستان اختصاص بودجه برای ساخت زندان در کوهدشت را پیگیری می‌کنیم و ساخت زندان نیز جزو مصوبات دستگاه قضا در این شهرستان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=93745

ثبت نظر

-