چه خوب که بعضی‌ها قید صندلی ریاست را زدند

  • کد خبر : 91453
  • 01 تیر 1399 - 11:30
چه خوب که بعضی‌ها قید صندلی ریاست را زدند

خادم‌الشریعه: چه خوب که بعضی‌ها قید صندلی را زدندبه گزارش نیوز، ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون شطرنج برگزار شد و اسامی ۹ نفر برای تأیید صلاحیت به امور فدراسیون‌های وزارت ورزش ارسال شد. سارا سادات خادم‌الشریعه ملی‌پوش شطرنج کشورمان که به‌خاطر اختلاف با رئیس فدراسیون بعد از کناره گیری از تیم ملی دوباره به اردو‌ها بازگشت و به تازگی هم در یک رویداد بین‌المللی آنلاین شرکت کرد؛ بعد از اعلام ثبت نام ۹ کاندیدا برای ریاست فدراسیون ابراز خرسندی کرد. او با توجه به غیبت بعضی از افراد در لیست کاندیدا‌ها می‌گوید: «چه خوب که بعضی افراد بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتند به قانون احترام گذاشته و تعدادی هم با اینکه کسی به آن‌ها نگفت در انتخابات شرکت کنند، قید صندلی ریاست فدراسیون را زدند.»

او در ادامه تأکید می‌کند: «کاش این احترام به قانون و عشق به شطرنج و پیشرفت نسل جدید ایران فقط ظاهری نباشد و پای حرف شطرنج‌بازانی که به هر دلیل دور شدند، بنشینید. بحث آن‌ها اختلاف با همان افراد است. همیشه سکوت و گذشت کردیم، اما نسل جدید شطرنج آنقدر همدل هست که نیازی به ترک کشور و شطرنج ندارد و می‌تواند با اشخاص ریاکار و دورو مبارزه کند.»

ملی‌پوش شطرنج با توجه به کاندیدا شدن شادی پریدر می‌گوید: «خبر بسیار خوبی بود. او خود اولین استاد بزرگ ایران بود و قربانی همین خودخواهی‌ها شد. کاندیدا شدن او امید ما را به دور ماندن شطرنج از اشخاص منفعت‌طلب و قهرمانان پوشالی بیشتر می‌کند.»

خادم‌الشریعه جایزه ۳ هزار دلاری خود را هنوز از فدراسیون سابق دریافت نکرده؛ ولی ادعای رئیس سابق مبنی بر پرداخت پاداش‌ها او را ناراحت کرده است: «رئیس سابق ادعا کرده با مبلغی که از وزارت ورزش دریافت کرده، بدهی به بازیکنان از جمله من را پرداخت کرده است. ولی خوشحال می‌شوم ایشان پاسخگو باشند که یک‌سوم از جایزه ۳، ۴ هزار دلاری که دو سال قبل باید به من پرداخت می‌شد، با ۵۰۰ میلیون تومان دریافتی از وزارت ورزش قابل پرداخت است؟!»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=91453

ثبت نظر

-