توضیحات سام درخشانی درباره دستمزدش برای اجرا

  • کد خبر : 90547
  • 31 خرداد 1399 - 11:55

نیوز : سام درخشانی درباره دلیل پذیرش اجرای مسابقه «ایران» گفت: چندین سال است که اجرای‌ برنامه‌های مختلف به من پیشنهاد می‌شود، اما قصد اجرا و انگیزه آن را نداشتم. نمی‌خواستم از طریق اجرا خودم را به چالش بکشم.

به گزارش نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سام درخشانی درباره دلیل پذیرش اجرای مسابقه «ایران» گفت: چندین سال است که اجرای‌ برنامه‌های مختلف به من پیشنهاد می‌شود، اما قصد اجرا و انگیزه آن را نداشتم. نمی‌خواستم از طریق اجرا خودم را به چالش بکشم.

این بازیگر در این باره گفت: در سال‌های اخیر به خاطر اتفاقاتی که رخ داد و فضای رقابتی که در شبکه های مجازی و سایر رسانه‌ها وجود آمد، برنامه‌های تلویزیونی برای اینکه بتوانند نظر تماشاگران را بیشتر به خود جلب کنند، از چهره‌های هنری به عنوان مجری استفاده کردند.

درخشانی درباره بدشانسی خود برای اجرای این برنامه اظهار کرد: در شروع مسابقه بدشانس بودم؛ به خاطر شیوع کرونا از لحاظ ضبط و پخش به مشکل خوردیم و وقت نکردیم ۱۲ قسمت ابتدایی که ضبط کردیم را به دقت نگاه و خود را ارزیابی کنیم. من برای اجرای قسمت‌های اول این مسابقه پیر شدم؛ روزهای اول پشیمان شده بودم. اگر دسته چکم همراهم بود، مبلغی که از تهیه‌کننده گرفته بودم را برایش می‌نوشتم و خداحافظی می‌کردم!

درخشانی درباره مبلغ دستمزدش و وسوسه شدن برای اجرای این مسابقه تلویزیونی گفت: بستگی دارد مبلغ زیاد به چه بگوییم، از نگاه یک بازیگر زیاد نیست. دستمزد اجرا به تنهایی نمی‌تواند بازیگران را وسوسه کند؛ چرا که برخی بازیگران بیشتر از این مبالغ از صفحه‌های مجازی خود درآمدزایی می‌کنند. من اگر بخواهم در صفحه اینستاگرام خودم فعالیت کنم، دو برابر درآمد اجرا را دریافت می‌کنم؛ آنچه باعث شد اجرای مسابقه «ایران» را قبول کنم، احساس و انگیزه‌ شخصی بود. دوست داشتم با حضور در این مسابقه قدمی را برای مردم کشورم بردارم و مفید باشم. این مسابقه‌ای است که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=90547

ثبت نظر

-