سرمقاله| عجیب، ولی واقعی؛ یک نفر گفت من چیزی از فوتبال نمی‌دانم

  • کد خبر : 9026
  • 01 اسفند 1398 - 10:33
سرمقاله| عجیب، ولی واقعی؛ یک نفر گفت من چیزی از فوتبال نمی‌دانم

نیوز/ فرهاد اشراقی؛ اسماعیل خلیل‌زاده ساعت ۲۴ دوشنبه روی خط برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی آمد و صراحتاً گفت من از مسائل فنی فوتبال چیز زیادی نمی‌دانم و کارشناسان باید در مورد مسائل فنی حرف بزنند، اما استقلال خیلی خوب بازی کرد و به داور باخت!
پیش از این مورد داشتیم که در همین استقلال مدیری تا قبل از اینکه پست بگیرد حتی نمی‌دانست رنگ پیراهن استقلال آبی است و اساساً به زور فهمیده بود که فوتبال را ۱۱ به ۱۱ بازی می‌کنند، اما در مورد تمام مسائل ریز و فنی فوتبال صحبت می‌کرد و تز هم می‌داد. در بسیاری از سال‌ها مدیران از طرف رئیس وقت سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش فعلی به پرسپولیس و استقلال مأمور شدند آن هم در حالی که مثلاً طرف قرار بود کارمند وزارت ارشاد شود، اما ناگهان مدیرعامل پرسپولیس شد! از این دست مسائل تا دل‌تان بخواهد وجود داشته، اما شخصاً در تمام مدت کار روزنامه‌نگاری ندیده و نشنیده بودم یک مدیر بگوید من از مسائل فنی فوتبال چیزی نمی‌دانم. کاری که اسماعیل خلیل‌زاده به رغم انتقاداتی که به او وارد است، انجام داد و سنت‌شکنی کرد.
سعد الحارثی همان خبرنگار سعودی است که اولین نفر خبر حضور برانکو در الاهلی را منتشر کرد و گفت تیم‌های ایرانی از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند. او خبر بنیوزری برانکو از الاهلی را هم زودتر از همه نوشت و خلاصه اشراف کاملی روی تیم‌های عربستانی، فوتبال اعراب، لیگ قهرمانان آسیا و… دارد. حالا همین آقای سعد الحارثی با اشاره به گل سالم ارسلان مطهری نوشته: «پیامم به باشگاه‌های ایرانی این است که نفوذ ما در AFC واقعاً قوی است!» در واقع عربستانی‌ها عملاً دارند می‌گویند کل تشکیلات فوتبال آسیا و داوری‌هایش دست ماست و خیلی شیک و مجلسی گل ۳۰ متری شما را هم قبول نمی‌کنیم! جا دارد به همین مناسبت یک تشکر ویژه از عزیزان‌مان در فدراسیون فوتبال و به خصوص آقای تاج که نایب‌رئیس AFC هستند داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=9026

ثبت نظر

-