ساری: ثابت شد بعد از وقفه چقدر تیم می‌تواند افت کند

  • کد خبر : 89319
  • 29 خرداد 1399 - 12:26
ساری: ثابت شد بعد از وقفه چقدر تیم می‌تواند افت کند

به گزارش نیوز، تیم یوونتوس اولین جام فصل را با قبول شکست مقابل ناپولی در ضربات پنالتی فینال جام حذفی ایتالیا از دست داد.

در این بازی که با تساوی بدون گل در وقت‌های معمول به پایان رسید، یوونتوس به لطف واکنش‌های خوب جان‌لوئیجی بوفون درون دروازه‌ توانست جان سالم به در ببرد و گرنه پیش از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی بازنده میدان را ترک می‌کرد. با این وجود مائوریتزیو ساری سرمربی بانوی پیر معتقد است که تیمش مشکل تاکتیکی نداشته است.

او که دومین فینال این فصلش با یوونتوس (پس از سوپرجام ایتالیا) را هم باخت، به شبکه رای اسپورت گفت: باشگاه، بازیکنان و هواداران همگی ناراحت هستند اما در حال حاضر ما کاری بیشتر از این نمی‌توانیم انجام دهیم چون تیم‌مان هنوز چابکی و چالاکی لازم را ندارد. ما چند بازیکن‌مان را نداشتیم و به همین دلیل مجبور شدیم تغییراتی را در سیستم بازی همیشگی‌مان اعمال کنیم. ایده‌آل نبودن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان هم مزید برعلت شده بود. حفظ توپ‌مان خوب بود اما تیم سرعت و دقت لازم برای تبدیل این تملک توپ به موقعیت‌های گلزنی را نداشت. ما برای عبور از دیوار دفاعی حریف مشکل داریم مخصوصاً زمانی که آنها یارگیری نفر به نفر انجام می‌دهند. تیم ما تیمی است که برپایه توانایی‌های فردی بازیکنانش ساخته شده . فکر نمی‌کنم که تیم ما مشکل کمبود انگیزه داشت چون ما ۹۰ دقیقه تمام روی بازی تمرکز داشتیم و انجام این کار بدون تمرکز ممکن نیست. به نظر من مشکل تیم شخصیت آن بود.

مشکلات بازی یوونتوس نه تنها مقابل ناپولی، بلکه در بازی قبلی‌اش مقابل میلان ۱۰ نفره در مرحله نیمه نهایی هم مشخص بود. ساری در این خصوص هم گفت: این وضعیت غیرعادی است و حتی می‌توانم بگویم که بی‌سابقه اما این فقط ثابت می‌کند که بعد از یک وقفه طولانی آمادگی یک تیم چقدر می‌تواند افت کند.

کریستیانو رونالدو بار دیگر ناامید کننده ظاهر شد و این در حالی بود که شاید ساری انتظار داشت ستاره پرتغالی گره از کار تیمش باز کند. سرمربی سابق چلسی در این باره هم اظهار داشت: رونالدو هم در همان وضعیتی است که بازیکنان دیگر مانند پائولو دیبالا و داگلاس کاستا قرار دارند. او هم برای انجام کارهایی که در انجامش تبحر دارد، چالاکی همیشه را ندارد. من بعد از بازی خیلی با بازیکنانم حرف نزدم. مثل خود آنها عصبانی و ناراحت بودم. بنابراین در چنین شرایط بهتر است سکوت کنیم. فردا بهتر می‌توانیم درباره وضعیت تیم حرف بزنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=89319

ثبت نظر

-