سفر دریایی هیجان انگیز با کشتی کروز ساگا

  • کد خبر : 893
  • 19 بهمن 1398 - 15:18
سفر دریایی هیجان انگیز با کشتی کروز ساگا

کشتی ساگا هالیدی که نمای چوبی زیبایش به رنگ روشن است، متعلق به شرکت ساگا بوده که به داشتن مشتری های قدیمی علاقمند به سفر دریایی، مشهور هست. البته در طول این مدت کاپیتان کشتی تغییر کرد، ولی همچنان مشتری های خود را دارد. به طور مثال، نیک ساندرلند، کاپیتان ۴۰ ساله آن بود که یکی از جوان ترین کاپیتان ها در دنیای کشتیرانی به شمار می آید. با ما همراه شوید تا از امکانات کشتی کروز ساگا و مزیت های سفر با آن برایتان بگوییم.کشتی ساگا هالیدی

اتاق ها و سوئیت های ویژه

همه کشتی های تجملاتی بالکن دارند و اتاق های آن ها شبیه به اتاق های هتل ساخته و تزئین شده اند. تخت های دونفره خیلی بزرگ تبدیل به تخت های تکی زیبا و مجلل شده تا باب میل شما باشند. فرش های رنگارنگ تبدیل به هنر مدرن شده و بر روی دیوار نصب شده اند که در زمان استراحت می توانید از تماشای آنان لذت ببرید. همچنین، دارای کابین های انفرادی و پنجره های سبک فرانسوی در بالکن بوده که در آن میز و صندلی چیده شده است. در سفری که با کشتی ساگا هالیدی داریم، سوئیت ما یک اتاق نشیمن همراه با مبل و تلویزیون دارای کانال های انگلیس است. اتاق خواب پنجره های فرانسوی داشته که به سمت بالکن باز می شوند و دارای میز، صندلی و کوسن های راحت هست. حمام دارای وان و دوش سیار بوده و همچنین، دو سینک و دو کاسه توالت دارد. سوئیت ها دارای لوازم تهیه قهوه و کافه هم هستند.

اتاق ها و سوئیت های ویژه کشتی ساگا هالیدی

غذا و نوشیدنی

مهمترین رستوران کشتی کروز ساگا، گرند داینینگ روم (Grand Dining Room) بوده و با ستون و چلچراغ های زیبا آراسته شده است. این رستوران دارای پنج وعده غذا بوده و در هر زمان، از مسافران پذیرایی می کند. چیزی که این کشتی را از بقیه متمایز کرده، این است که سه رستوران مهم آن بدون دریافت مبلغ اضافی پذیرای میهمانان هستند و به همین دلیل، باید برای رزرو آنان صف بایستیم. در اینجا استیک های خوشمزه در ظروف مارک دار با خطوط نیویورکی سرو می شوند. همچنین، یک استیج کوچک برای اجراهای زنده تعبیه شده است. «ساحل تا ساحل» یک رستوران ویژه ماهی به سبک امروزی بوده که ماهی و سیب زمینی سرخ کرده را به شیوه ایتالیایی سرو می کند و از غذاهای معروفش می توان به «دوور سل»، «ترمیدور خرچنگ» و سینی دونفره شامل خرچنگ خاردار همراه با پا و صدف اشاره کرد. «شرق تا غرب» هم یک فضای آسیایی بوده که تایلندی ها در آن اردک ترد شده را به همراه مخلوطی از نارگیل، فلفل و لیموترش تهیه می کنند که مزه خاصی دارد. «گریل» یک صبحانه مفصل، ناهار و شام را به همراه چای عصرگاهی سرو می کند که می توان با کلوچه و ساندویچ خورد. گریل در فضای داخلی هم از میهمانان پذیرایی می کند که این فضا با حال و هوای دهه ۱۹۳۰ در پشت کشتی ساگا هالیدی به شکل یک تراس ساخته شده و با نقاشی های آبرنگی تزئین شده است. این غذاها برای مسافرینی از اسپانیا و ایتالیا جذاب خواهند بود.

غذا و نوشیدنی کشتی ساگا هالیدی

غذا و نوشیدنی کشتی ساگا هالیدی 2

محل استراحت

یک استخر مرکزی با نام «لیدو» با تزئینات چوبی و تخت های متعدد وجود داشته که می توانید با بستنی، شیرینی و نوشیدنی از خودتان در آن پذیرایی کنید. بازی های رومیزی مثل شافل بورد و پرتاب حلقه و حتی گلف هم از سرگرمی های اینجا هستند. در همه بخش های کشتی کروز ساگا امکان استراحت و تفریح فراهم شده و یک فضای اسپای گرم و لذتبخش، استخر ویژه آب درمانی، سونای مادون قرمز، اتاق بخار و اتاق استراحت همراه با صندلی های گرم با ماساژ رایگان همگی از امکانات خوب کشتی کروز ساگا هستند. ما از سیستم مواد معدنی گرم، ماساژ کهربا در حالت درازکش بر روی تخت های گرم که از کهربا و کریستال کوارتز بودند، استفاده کردیم و لذت و آرامش آن را هرگز فراموش نمی کنیم. کتابخانه فضای داخلی از آلاچیق های حاوی قفسه های کتاب تشکیل شده که شامل ۳۵۰۰ جلد کتاب هستند. قهوه و کیک رایگان به همراه کامپیوتر و اینترنت رایگان هم جز امکانات دیگر این فضا به شمار می آیند. این احساس خوب در اتاق نشیمن ادامه پیدا می کند که دارای پله های زیبا، اتاق های میانی و محل های دنج با مبل و کاناپه است. سبک ۵۰ ساله در فضای اینجا همراه با نقاشی های مدادی و سایه زرد کبود در کنار صندلی های راحتی با پایه های نازک و فرش جاز تکمیل شده و در تراس هم می توان یک عصر دل انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کرد.

محل استراحت کشتی ساگا هالیدی

تفریح و سرگرمی

اینجا پر از سرگرمی های متنوع بوده و هیچکس در آن خسته نمی شود. همه می توانند حداقل یکی از اجراهای جولز را در سالن تئاتر کشتی ساگا هالیدی به تماشا بنشینند، ولی سرگرمی های دیگری هم وجود داشته که نمایش های موزیکال یکی از آن ها هستند. در سفر ۴ روزه ما در کشتی ساگا هالیدی، بهترین اجرا مربوط به جولز هولاند بود و در این مدت دو اجرا از او برگزار شد. نمایش ۷۰ دقیقه ای هیجان انگیز و پرانرژی او با نوازندگی طبل گیلسون لویز و خوانندگی رابی ترنر و دو خواننده پشتیبان دیگر بی نظیر بود.
تفریح و سرگرمی در کشتی ساگا هالیدی

ارزیابی نهایی

یک کشتی هوشمند که ظاهر آراسته ای دارد و غذا و نوشیدنی رایگان همراه با شام در رستوران ویژه اش یک مزیت محسوب می شود. سرویس اتاق ها در ۲۴ ساعت رایگان بوده که قرار است از سال ۲۰۲۰ میلادی مشمول همه کشتیرانی ها شود. اینترنت وای فای رایگان دارد که در بسیاری از کشتی ها اینطور نیست. همچنین، دارای اتوبوس رایگان گشت شهری در برخی مناطق است. ساگا هالیدی راننده رایگان مسیر رفت و برگشت به منزل را هم دارد. مشتریان ساگا جوانتر می شوند و برای نسل های بعد که ممکن است جولز هولاند نباشد، باید هنرمندان هم ردیف او برای اجرا در کشتی دعوت شوند.ارزیابی نهایی کشتی

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=893

برچسب ها

ثبت نظر

-