استیلی به باوی: نگران هزینه‌های بیمارستان نباش!

  • کد خبر : 88603
  • 28 خرداد 1399 - 10:01
استیلی به باوی: نگران هزینه‌های بیمارستان نباش!

به گزارش نیوز، کریم باوی این روز‌ها با بیماری سخت و شرایط دشواری زندگی می‌کند هرچند دو سه همبازی قدیمی به کمکش آمده‌اند. نزدیک‌ترین آن‌ها اکبر یوسفی دوست و بچه محل قدیمی کریم باوی و بازیکن سابق تیم پاس و تیم ملی است، اما حمید استیلی زننده گل قرن اقدام ارزشمند و نیکوکارانه‌ای انجام داده که…
مهاجم سرزن سابق تیم ملی و پرسپولیس با بیماری سرطان پروستات دست و پنجه نرم می‌کند و مثانه اش تخلیه شده است. او در حال حاضر در ICU بستری است و حمید استیلی خیالش را بابت هزینه‌های بیمارستان راحت کرده است. حمید استیلی در بیمارستان و در ملاقات با کریم باوی به او گفته: «آقاکریم نگران هزینه‌های بیمارستان و هیچ چیز دیگر نباش. فقط به فکر بازیابی سلامتی خودت باش و…» دیروز به همین بهانه با استیلی تماس گرفتیم و…

آقای استیلی دست شما درد نکند!
بابت چی؟!

شنیدیم خیلی به کریم باوی کمک کردید و…
نه، اصلاً این‌طوری نیست. (تمایلی به صحبت در این رابطه نشان نمی‌دهد).

ولی آقاحمید، تبلیغ کار خوب و نیکوکارانه ریا که نیست هیچ! بسیار هم خوب است و می‌تواند مشوق دیگران برای دیگران باشد.
آخر من کار خاصی نکردم. آقاکریم باوی به گردن فوتبال ایران حق دارد و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خودش را دوباره به دست بیاورد.

شنیدیم شما هزینه‌های بیمارستان او را متقبل شده‌اید.
آقای باوی انسان بزرگی است که رفقای خوبی هم دارد. خودش هم مناعت طبع بالایی داشته و از شما هم خواهش می‌کنم این صحبت‌ها را انجام ندهید. فوتبال ایران به باوی بدهکار است.

حداقل می‌توانیم بپرسیم چرا سرنوشت بازیکنان قدیمی فوتبال به اینجا کشیده می‌شود؟
خیلی مسائل دخیل است. متأسفانه ما در ورزش کشورمان با قهرمانان ملی برخورد خوبی به ویژه پس از پایان دوران قهرمانی نداریم. فوتبالیست یا ورزشکاری که در جوانی ستاره یا چهره مشهوری در جامعه بوده ناگهان بعد از خداحافظی با دنیای قهرمانی با برخورد سردی مواجه شده و منزوی می‌شود. این اصلاً خوب نیست.

پیشنهاد شما چیست؟
به نظرم صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان باید این ورزشکاران ملی را بهتر و بیشتر زیر نظر بگیرد. امثال کریم باوی نباید دغدغه بیمه و هزینه‌های پزشکی داشته باشند. این توقع زیادی برای یک چهره ملی نیست. مگر ما چند بازیکن در سطح کریم باوی داریم که برای تیم ملی افتخارآفرینی کرده‌اند مضاف بر اینکه او یک رزمنده است. آقاکریم سلامتی خود را در جبهه‌های جنگ تحمیلی به خطر انداخته و باید مورد توجه قرار بگیرد. حرف زیاد است اما… بگذریم!

راستی نظر شما درباره مسابقات لیگ و بحث کرونا چیست؟
باید به تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ احترام گذاشت. من به همه عزیزان احترام می‌گذارم و بحث رنگی هم ندارم. تعطیلی لیگ اصلاً به نفع فوتبال نبوده و نیست و ان‌شا‌ءا… با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این دوره از رقابت‌ها نیز به سلامتی به پایان برسد. ما می‌توانیم لیگ آینده را با کمی تأخیر و شرایط بهتری آغاز کنیم، اما اگر لیگ نوزدهم را نصفه و نیمه مختومه کنیم هم در حق برخی تیم‌ها اجحاف کردیم و هم آینده فوتبال را به نابودی کشاندیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=88603

ثبت نظر

-