چرا شمشیر را از رو بستید، چرا او را به تمرین استقلال راه ندادید؟

  • کد خبر : 88273
  • 27 خرداد 1399 - 23:26
چرا شمشیر را از رو بستید، چرا او را به تمرین استقلال راه ندادید؟

به گزارش نیوز، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روز‌های آبی‌پوشان پایتخت گفت: با توجه به چند جلسه‌ای که با آقای سعادتمند داشتیم، به این رسیدیم که ایشان تا اینجای کار عملکرد مثبتی داشتند. نیت سعادتمند خیر بوده و کار‌هایی که تا به حال انجام داده، مدیرعامل سابق نتوانست انجام دهد و من فکر می‌کنم باید باید به ایشان کمک کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر سعادتمند هر بدهی را می‌دهد، یکی دیگر ظاهر می‌شود و این کار را سخت می‌کند. به نظرم مدیرعامل استقلال با تمام توان خود کار می‌کند و باید به او کمک شود. این را می‌دانیم که کسانی که مشکلاتی برای استقلال پیش آورده‌اند، از باشگاه می‌روند و مدیرعامل جدید باید آن را برطرف کند.

نوری افزود: الان شفر و بویان و پادوانی بدهی‌هایی است که باید پرداخت شود. خیلی‌ها با استقلال مشکل دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ استقلال بگذارند. در رابطه با مسائل کارگزار، باید بگویم آقای سعادتمند دارد کار‌های مثبتی دارد انجام می‌دهد و فکر می‌کنم با درست شدن این مساله اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اختلافاتی که میان امیرحسین فتحی و علی جباری رخ داده است، خاطرنشان کرد: آقای جباری شناسنامه باشگاه استقلال است و جزو کسانی بوده است برای استقلال افتخارآفرینی کرده است. به نظر من در این دعوا حق با آقای جباری است. فتحی نمی‌تواند علیه ایشان صحبتی کند. آقای فتحی زمانی که مدیرعامل بود، ما می‌خواستیم با ایشان قرار بگذاریم، اما او به ما توجهی می‌کرد. فتحی کارنامه خوبی نداشتند و رزومه خوبی از خود به جای نگذاشت و خیلی بدهکاری بالا آوردند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بدهی که در خصوص غرامت وینفرد شفر رخ داده است، گفت: به نظر من عدم مدیریت آن‌ها بود که باعث شد چنین اتفاقی رخ دهد. به نظر من بدون اینکه شفر را اینطور بنیوزر کنند، می‌شد با پایان فصل خیلی مسالمت آمیز قراردادش به پایان برسد. آن‌ها شمشیر را از رو بستند و او را در تمرین راه ندادند. آن‌ها کار حرفه‌ای انجام ندادند و نفهمیدند این کار تبعات بدی دارد و این باعث می‌شود تبعات این مسائل روی دوش مدیرعامل بعدی می‌افتد.

او در پایان گفت: به نظر من در این شرایط، مسائل مالی بسیار مورد اهمیت است، اما باید دست به دست هم داد شود تا مشکلات برطرف شود. در حال حاضر تمرین‌ها در حال پیگیری است و فکر می‌کنم استقلال اگر اولین بازی خود را در رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی پشت سر بگذارد، می‌تواند به موفقیت برسد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=88273

ثبت نظر

-