مقایسه جالب رادوشویچ با عابدزاده توسط یک پرسپولیسی قدیمی

  • کد خبر : 86743
  • 26 خرداد 1399 - 5:09
مقایسه جالب رادوشویچ با عابدزاده توسط یک پرسپولیسی قدیمی

به گزارش نیوز، حسن خان‌محمدی در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند در این سال‌ها جزو کلیدی‌ترین مهره‌های پرسپولیس بوده که حالا قصد لژیونر شدن دارد. در غیاب او، پرسپولیس جایگزین خوبی در لیست می‌بیند چون به نظر من، رادوشویچ یکی از بهترین گلر‌های لیگ است و می‌تواند به خوبی جای بیرانوند را پر کند.

وی ادامه داد: رادو دارای شخصیت بالایی است. او چه در زمانی که روی نیمکت بود و چه در زمانی که به میدان می‌رود، بسیار باانگیزه است و از لحاظ فنی من را به یاد عابدزاده می‌اندازد. به نظرم پرسپولیس نباید نگرانی بابت دروازه خود داشته باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پارگی رباط صلیبی انصاری هم عنوان کرد: در این پست، پرسپولیس محمد نادری را دارد که بازیکن رو به جلویی است. در حال حاضر مهم این است که بدانیم چه کسی همراه با نادری در سمت چپ بازی خواهد کرد که فرارا‌های نادری از این سمت را پوشش دهد و جای خالی او را پر کند.

خان‌محمدی در خصوص شانس بالای پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی گفت: این تیم شانس اول قهرمانی است. شاید بازیکنان در شرایط آرمانی نباشند، اما قطعا دو، سه بازی اول پرسپولیس اهمیت زیادی دارد هرچند بازی‌های سختی هم هستند. اگر پرسپولیس بتواند امتیاز‌های لازم را از این بازی‌ها بگیرد، قهرمانی مسجل خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=86743

ثبت نظر

-