استقلال حتماً جام‌حذفی را جدی بگیرد

  • کد خبر : 86147
  • 25 خرداد 1399 - 13:53
استقلال حتماً جام‌حذفی را جدی بگیرد

به گزارش نیوز، عبدالعلی چنگیز درباره شروع دوباره لیگ برتر ابراز امیدواری کرد شرایط به گونه‌ای پیش برود که خطری کسی را تهدید نکند. او همچنین بازی اول استقلال مقابل فولاد خوزستان را بسیار مهم و سخت پیش‌بینی کرد.

آقای چنگیز! استقلال در اولین گام باید بازی عقب‌افتاده‌اش را مقابل فولاد برگزار کند. پیش‌بینی‌تان از این دیدار چیست؟
قطعاً بازی آسانی نیست! نه برای استقلال و نه برای فولاد! هر دو تیم ماه‌هاست در شرایط مسابقه به صورت رسمی قرار نگرفته‌اند. در این چند وقت هم نمی‌توانستند بازی تدارکاتی درست و حسابی داشته باشند. به همین خاطر شرایط بازی عادی نیست.

چه روشی بهتر از بقیه است تا نتیجه برای استقلال حاصل شود؟
قطعاً بیشتر از هر چیز ابتدا باید مراقب مسمومیت بود. الان این بچه‌ها ۴ ماه است که فوتبال بازی نکرده‌اند و هر فشاری روی زانو یا ماهیچه‌ها یا کشاله و دوقلویشان بیاید ممکن است منجر به آسیب رسیدن به آن‌ها شود.

در این مدت تمرینات استقلال را دنبال می‌کردید؟
فکر می‌کنم یک ماه زمان خوبی برای بازگشت به مسابقات بود و وقتی یک هفته دیگر هم به آن اضافه شد این موضوع شرایط را بهتر هم کرد. به نظرم این تعطیلات کمک کرد تا همه مصدومان استقلال برسند. امیدوارم داریوش شجاعیان هرچه سریع‌تر برگردد.

شما مهاجم بودید. وضعیت خط حمله استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
مهدی قایدی و ارسلان مطهری خیلی آماده هستند و در دیدار‌های دوستانه یا درون‌تیمی هم گل می‌زنند. فکر می‌کنم دیاباته هم بتواند به بازی دوم به بعد برسد و مشکلی برای همراهی گلزنان استقلال وجود نخواهد داشت.

نتیجه دیدار اول چه تأثیری در ادامه مسابقات خواهد داشت؟
قطعاً بازی در اهواز برای استقلال آن‌هم در گرمای خوزستان آسان نخواهد بود. الان استقلال در تهران در دمای ۲۸ تا ۳۲ درجه تمرین می‌کند ولی روز بازی باید در اهواز با هوای خیلی گرم و شرجی‌تر به میدان برود. این قطعاً روی عملکرد تیم استقلال تأثیر منفی خواهد داشت.

برنامه بازی‌های استقلال را دیده‌اید؟
بله! چند بازی دشوار است که هر یک مثل یک فینال می‌ماند. غیر از یکی دو بازی، استقلال چند مسابقه سخت در پیش دارد ولی اگر بچه‌ها خودشان باشند قطعاً می‌توانند نتیجه لازم را بگیرد.

فکر می‌کنید استقلال این فصل بتواند جام بگیرد؟
یادتان نرود که بازی‌های جام‌حذفی هم هست و استقلال این بخت را دارد که با دو بازی قهرمان جام‌حذفی شود. فکر می‌کنم همزمان با لیگ برتر استقلال باید نگاه جدی به جام‌حذفی داشته باشد.

حرف باقی مانده؟
فقط امیدوارم لیگ برتر در بهترین شرایط بهداشتی برگزار شود، چون این بازیکنان همگی خانواده دارند و کسی دوست ندارد خطری آن‌ها را تهدید کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=86147

ثبت نظر

-