ویلموتس مربی خوبی است و قطعاً بیکار نمی‌ماند!

  • کد خبر : 85591
  • 24 خرداد 1399 - 23:58
ویلموتس مربی خوبی است و قطعاً بیکار نمی‌ماند!

به گزارش نیوز، محمود اسلامیان مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال بعد از اینکه در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اوضاع فدراسیون اعلام بی‌اطلاعی کرد، درباره نامه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به AFC اظهار داشت: هیئت رئیسه هیچ نامه‌ای ننوشته و این موضوع کذب محض است.

وی درباره اظهارات قاضی‌زاده هاشمی راجع به غیرقانونی بودن بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: این موضوع را از خود آقای قاضی‌زاده سؤال کنید و چرا از من می‌پرسید؟ حکم محرومیت آقای کفاشیان تعدیل شده است. قبلاً پنج سال بود و الان کمتر شده است. بحث‌های حقوقی وجود دارد که باید حضوری با ایشان صحبت کنیم. اجازه بدهید تا مشخص شود.

وی در واکنش به این سؤال که بحث بازگشت کفاشیان به فدراسیون جدی است، گفت: از خودشان سؤال کنید. من که علم غیب ندارم! تو را به خدا اجازه بدهید بروم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس و مبلغ بالای دستمزد او اشاره کرد: مصاحبه در خیابان نمی‌تواند انجام شود. ویلموتس یک مربی خوب و شناخته شده در سطح دنیا بوده و هست و حتماً هم بیکار نمی‌ماند. در خیلی از تیم‌های ملی و باشگاه‌ها مربی انتخاب می‌شود، اما اینجا مشکلی که به وجود آمد، این بود که فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانست پول ویلموتس را بدهد. وقتی کسی نتواند حقوق و دستمزدش را بگیرد مشکل پیدا می‌کند، یعنی اصل مشکل ویلموتس این موضوع بوده است.

اسلامیان راجع به اینکه گفته می‌شود در فدراسیون دو قطبی صورت گرفته است، یادآور شد: خیر، چنین مسئله‌ای نیست و به‌هرحال فدراسیون کارش را انجام می‌دهد. وقتی مدت قانونی فعالیت هیئت رئیسه تمام شد، یک گزینه کمیته انتقالی بود که روی کار بیاید، ولی فیفا و AFC همان هیئت رئیسه‌ای را که حاضر بودند، تأیید کردند. یعنی الان ادامه کار ما برای تأییدی است که فیفا انجام داده.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فیفا کفاشیان را تأیید نمی‌کند، تصریح کرد: من نمی‌گویم فیفا کفاشیان را تأیید نمی‌کند، اما در آن زمان ایشان حضور نداشت! من فکر می‌کنم مسئله حل می‌شود. وقتی موضوع روشن نیست چه چیزی می‌توانم به شما بگویم؟!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=85591

ثبت نظر

-