نیلسون: بدترین خداحافظی ممکن را از پرسپولیس داشتم

  • کد خبر : 85249
  • 24 خرداد 1399 - 13:29
نیلسون: بدترین خداحافظی ممکن را از پرسپولیس داشتم

به گزارش نیوز، «یادتان می‌آید چطور با من خداحافظی کردند؟ یادتان می‌آید با چه شرایطی، باشگاه پرسپولیس عذر مرا خواست و چه مسائلی بعد از رفتن من مطرح شد؟ من دلم می‌خواست بمانم و فصل را با تیم تمام کنم، اما در خروجی را به من نشان دادند.» این چند خط را از میان حرف‌های نیلسون کوره‌آ دروازه‌بان برزیلی و پیشین پرسپولیس خواندید. گلری که در ایران با لقب «عقاب سیاه» تشویق می‌شد، اما در زمان جدایی اش به دستور حمید درخشان در فصل چهاردهم، انواع و اقسام اتهامات را علیه خودش شنید. حرف‌های زیادی پشت سرش زدند و در نهایت پولش را هم ندادند. حالا نیلسون برای باشگاه ضرب‌الاجل تعیین کرده اگر تا روز چهارشنبه به پول خود نرسد، طبق حکم فیفا، شکایت او باعث کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس یا شاید بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان می‌شود.
او در این مورد، به پیام خبرنگار ما در یکی از رسانه‌های اجتماعی پاسخ داد و نوشت: «با من بدترین رفتار ممکن شکل گرفت. از یک طرف به شکل بدی از پرسپولیس رفتم و سپس پشت سرم کلی حرف زده شد که اصلاً صحت نداشت. می‌توانستم از کسانی که این حرف‌ها را بیان می‌کردند، شکایت کنم، اما صبر کردم، چون می‌دانستم دیگر قرار نیست به ایران بیایم. از طرف دیگر، نمی‌خواستم با گفتن یکسری از حقایق، هواداران تصور کنند قصد دارم تیم را به حاشیه ببرم، چون همه می‌دانستند من علاقه خاصی به پرسپولیس داشتم.»

او ادامه داد: «اگر آن فصل در پرسپولیس می‌ماندم، شاید آن همه اتفاق رخ نمی‌داد، اما اجازه کار به من ندادند. دلیلش هر چه بود، برایم اهمیتی ندارد، چون حالا دیگر حدود ۵ یا ۶ سال از آن تاریخ می‌گذرد و من حتی دیگر فوتبال هم بازی نمی‌کنم. با این حال امیدوارم آن‌هایی که پشت سرم آن حرف‌ها را زدند، امروز پشیمان باشند.»

از نیلسون در مورد ماجرای طلبش از پرسپولیس هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «بله من از ۵ یا ۶ سال قبل تا به حال از پرسپولیس طلب دارم و باشگاه باید پولم را بدهد. من در شرایط فعلی فقط می‌خواهم با پرسپولیس تسویه حساب کنم. چیزی بیشتر از حقم هم نمی‌خواهم. می‌توانستم از پرسپولیس به فیفا شکایت سخت‌تری کنم و غرامت بیشتری بگیرم، اما دنبال این مسائل نیستم. از این به بعد هم با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنم. از فیفا حکم گرفته‌ام و پرسپولیس باید پولم را در همین هفته بدهد وگرنه ممکن است با یک مشکل بزرگ مواجه شود. من البته اصلاً نمی‌خواهم این‌طور شود و پرسپولیس مشکلی داشته باشد، اما شما بگویید بعد از این همه سال، چرا و به چه دلیل باید به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم؟ من دیگر این کار را نمی‌کنم، چون راضی شدم با هر شرایطی به باشگاه تخفیف بدهم و حالا دیگر زمانی برای این کار نمی‌بینم.»

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه آیا هنوز پیگیر اخبار تیم‌های ایرانی است یا نه؟ افزود: «بله اخبار پرسپولیس و همه تیم‌های ایرانی را دنبال می‌کنم، چون خودم را عاشق مردم ایران می‌دانم. در زمانی که برای پرسپولیس در تهران بازی می‌کردم، چیزی جز خوبی از مردم ندیدم. آن‌ها همیشه به من لطف داشتند. در مورد پرسپولیس هم می‌دانم این تیم ۳ قهرمانی پیاپی لیگ را جشن گرفته و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی است. حتماً درآمد‌های بیشتری هم داشتند، اما هرگز پولم را ندادند و مرا به سمت شکایت از این باشگاه کشاندند.»

به نیلسون گفتیم مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند فیفا باید از محل درآمد‌های خود، طلبت را بپردازد که گفت: «اصلاً برایم فرقی نمی‌کند چطور باید به پولم برسم. از سوی دیگر، هیچ ایمیلی از طرف فیفا در مورد اینکه آن‌ها باید با من تسویه حساب کنند، دریافت نکردم. به همین خاطر در مورد این شرایط چیزی نمی‌دانم ولی طبق حکم فیفا، مدت کمی باقی مانده که بتوانم پولم را دریافت کنم وگرنه پرسپولیس جریمه می‌شود. این چیزی نیست که من دنبالش باشم، فیفا این مسائل را پیگیری می‌کند.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=85249

ثبت نظر

-