نوراللهی: خوشحالیم که یک امتیاز مهم گرفتیم

  • کد خبر : 844
  • 19 بهمن 1398 - 14:50

به گزارش نیوز، احمد نوراللهی در خصوص دربی اظهار داشت: فکر می‎کنم هواداران دو تیم از تماشای این دربی لذت بردند. برنامه استقلال بر روی ضدحملات بود. آن‌ها در نیمه اول موفق بودند و از همین راه هم یک گل به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: پس از گل دومی که حریف به ثمر رساند، خوب بازی کردیم و فشار زیادی روی دروازه‌شان آوردیم. با پاسکاری خوبی که انجام دادیم، دفاع فشرده استقلال را باز کردیم و موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: خوشحالیم که موفق شدیم یک امتیاز مهم در این دیدار کسب کنیم. برای ما اهمیت داشت که فاصله خود را با رقبا، خصوصا استقلال حفظ کنیم و اجازه ندهیم آن‌ها نزدیک شوند. فشار زیادی در دقایق پایانی دیدار به استقلال آوردیم و چیزی نمانده بود که به گل سوم دست پیدا کنیم. شاید اگر ۵ دقیقه وقت بیشتر بود می‌توانستیم برنده شویم.

نورالهی در مورد دیدار هفته آینده پرسپولیس با سپاهان عنوان کرد: هفته آینده هم بازی سختی مقابل سپاهان داریم و باید در آن بازی دست پر، زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی افزود: بازی‎ای که در نیمه دوم مقابل استقلال انجام دادیم، نوید روز‌های خوبی به ما خصوصا برای دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا می‎دهد. تیم به هماهنگی خوبی رسیده است. البته یکی، دو بازیکن تازه به تیم اضافه شده‎اند. استوکس و اوساگونا هنوز به صورت کامل با تیم هماهنگ نیستند، اگر آن‌ها با تیم هماهنگ شوند، شرایط بهتری خواهیم داشت. این دو به همراه علیپور در بازی مقابل استقلال عملکرد خوبی از خود نشان دادند. امیدوارم خط حمله ما با وجود این ۳ بازیکن بیش از پیش خطرناک باشند.

بازیکن شماره ۸ پرسپولیس در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم این مربی بتواند در این ۴ بازی باقی مانده در مرحله انتخابی جام جهانی موفق باشد. همچنین امیدوارم با تلاش همه بازیکنان تیم ملی از این مرحله عبور کنیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: به نظرم اسکوچیچ انتخاب خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران بود. او رزومه کاری خوبی دارد و در صنعت نفت هم تیم خوبی داشت. تیم او در نیم فصل اول تا رتبه چهارم هم بالا آمد و رقابت خوبی با تیم‎های مدعی لیگ و بالانشین جدول داشت. او شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و طی چند سالی که در فوتبال کشورمان حضور داشته، به خوبی از مسائل مطلع است.

نورالهی یادآور شد: بازیکنان خوبی در تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند. لژیونر‌های قدرتمندی داریم و امیدوارم بتوانیم تیم ملی را راهی جام جهانی بکنیم تا دل مردم شاد شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=844

برچسب ها

ثبت نظر

-