حضور رئیس جمهور در افتتاح خط جدید تولید لوازم خانگی

  • کد خبر : 83474
  • 22 خرداد 1399 - 7:17
حضور رئیس جمهور در افتتاح خط جدید تولید لوازم خانگی
به گزارش نیوز،

 خط جدید تولید لوازم خانگی اسنوا با نام «شهید سلیمانی» با تولید سبد محصولات لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب و رده اقتصادی از شاخص‌ترین پروژه های افتتاحی در این طرح خواهد بود.

اخبار اقتصادی- این خط جدید، ۷۸۰ هزار دستگاه محصولات متنوع در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است از جمله، یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباس شویی و اجاق گاز را به بازار عرضه خواهد کرد که برای راه اندازی آن بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و بیش از ۱۰۰۰ اشتغال مستقیم را ایجاد خواهد کرد.

همچنین تکنولوژی «کارخانه هوشمند» برای اولین بار در صنایع لوازم خانگی کشور، در مجموعه اسنوا پیاده سازی گردیده که باعث افزایش ۳۰ درصدی بهره وری و از فردا بر روی تمامی خطوط این کارخانه اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است این تکنولوژی در انحصار تعداد محدودی از تولیدکنندگان لوازم خانگی بین المللی بوده که برای اولین بار چنین تکنولوژی به صورت ایرانی طراحی و پیاده سازی شده است.

طرح‌های دیگر نیز در جهت تعمیق ساخت داخل و دستیبابی به دانش فنی و توان تولید قطعات پیچیده در کلاس جهانی خواهد شد. از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه تولید قطعات پلاستیکی و لاستیکی مورد نیاز لوازم خانگی، تولید شبکه سیم، خط تولید انواع اواپراتور و قطعات سیکل تبرید با تکنولوژی جدید و همچنین خط تولید آمیزه‌های پلیمری و توسعه کارخانه تزریق پلاستیک را نام برد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=83474

ثبت نظر

-