جهانپور سخنگوی وزیر بهداشت نبود/ حکم تازه نمکی

  • کد خبر : 81766
  • 20 خرداد 1399 - 11:37
جهانپور سخنگوی وزیر بهداشت نبود/ حکم تازه نمکی

به گزارش نیوز به نقل از وبدا، دکتر سعید نمکی در حکمی دکتر سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

در متن حکم نمکی خطاب به دکتر سیما سادات لاری آمده است:«با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاههای اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضروریست هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید.

لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه  ایشان  قدردانی می شود.»


این مطلب برایم مفید است




۴


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=81766

ثبت نظر

-