قرارداد رازآلود ویلموتس با تیم ملی؛ یک شاهکار تمام عیار!

  • کد خبر : 81667
  • 20 خرداد 1399 - 9:12
قرارداد رازآلود ویلموتس با تیم ملی؛ یک شاهکار تمام عیار!

نیوز/ آرتین زهرابی؛ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، امروز شامل یک کلاف سردرگم است و در مقطع زمانی فعلی فدراسیون و وزارت ورزش از سرناچاری، توپ را به زمین هم شوت می کنند اما سرانجام برگ‌های تاریخ ورق خواهد خورد و روزی در یک مکان و زمان مشخص، همه چیز درباره قرارداد رازآلود ویلموتس برای شهروندان ایرانی روشن خواهد شد.

خبرگزاری‌ها در تحلیل‌های خود ادعا می‌کنند اگر در پرونده پیچیده ویلموتس، رای به نفع سرمربی سابق تیم ملی ایران صادر شود، خسارت مالی گسترده‌ای که نصیب فدراسیون ما می‌شود وحشتناک و غیرقابل جبران خواهد بود.

این قرارداد حتی با گواردیولا، مورینیو، زیدان و مربیان سطح اول جهان (به فرض طلوع باشکوه‌تر!) هم نباید امضا می‌شد؛ چه برسد به ویلموتس که قبل از ایران، تجربه یک ناکامی محرز برای صعود به جام جهانی را داشت.

ویلموتس بر اساس هر رابطه ای که وارد فوتبال ایران شد، نشان داد گزینه‌ای با صلاحیت برای ما نبود؛ آنهایی هم که با حضور ویلموتس، توهم «نجابت رفتاری و اخلاقی» او را زده بودند و افراد ساده دل، حماقتی همچون «فوتبال هجومی» را در سر می‌پروراندند حالا وارد مخمصه‌ای به نام رای نهایی فیفا شده‌اند.

هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند ویلموتس به سفارش چه کسی وارد فوتبال ایران شد و قراردادش توسط چه کسانی با این فضاحت بسته شد. ویلموتس بابت ۶۶ روز کار بی‌حاصل با غیبت‌های مکرر و نتایج مفتضحانه، اگر برنده این دعوای حقوقی شود، چنان کلاه گل و گشادی سر فوتبال ایران رفته که آن سرش ناپیداست. فقط منتظریم مسولان مربوطه که وعده کنکاش بی‌تعارف در این زمینه را داده‌اند به خاطر حیثیت فوتبال کشور و حق طبیعی مردم که دانستن و آگاهی است، بیش از این زمان را تلف نکنند و حقایق را بگویند.

فوتبال ایران در فیفا پرونده‌های بیشماری دارد که اعتبار ما را در سازمان جهانی فوتبال، مخدوش کرده است؛ گویا پرونده وحشتناک ویلموتس در راس هرم تمام شاهکارهایی است که در طول تاریخ فوتبال ما رقم خورده است!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=81667

ثبت نظر

-