حسرت طارمی برای زدن گل نجات‌بخش

  • کد خبر : 81406
  • 20 خرداد 1399 - 1:45
حسرت طارمی برای زدن گل نجات‌بخش

به گزارش نیوز، در دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم ریوآوه که مهدی طارمی را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز دوشنبه (به وقت ایران)، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف پاکوس دفریرا پایین جدولی رفت.

فریرا در دقیقه ۱۱ صاحب یک ضربه آزاد در سمت چپ میانه زمین شد که ارسال ژواوو فریرا با اشتباه گلر ریوآوه در مهار توپ، به صورت مستقیم وارد دروازه این تیم شد تا نتیجه یک بر صفر شود؛ ۴ دقیقه پس از آن هم فریرا روی توپ ارسالی از کرنر و در شلوغی محوطه ۶ قدم، توسط تانکوئه گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۳ دیگو لوپز روی توپ ریباند شده، برای ریوآوه گلزنی کرد و اختلاف را به حداقل رساند، اما نیمه اول با شکست یک بر صفر یاران طارمی و یک اخراجی برای تیم فریرا خاتمه یافت. برونو سانتوس در دقیقه ۵۲ توانست گل سوم را برای فریرا بزند، اما ریوآوه خیلی زود دوباره اختلاف را به یک گل کاهش داد و در دقیقه ۵۸ روی اشتباه دروازه‌بان حریف و ضربه بغل پای دالا گِلسون آنگولایی به گل دوم دست یافت. ریوآوه در دقیقه ۶۸ یک اخراجی داد تا هر دو تیم ۱۰ نفره به کارشان ادامه دهند، اما پس از آن باز هم موج حملات این تیم با حضور طارمی در خط حمله ادامه پیدا کرد که یک گل هم به همراه داشت، اما بدشانسی و اعلام آفساید توسط داور موجب شد تا این گل مردود شود.

مهدی طارمی که در بیست و یکمین بازی فصل به دنبال زدن گل شماره ۹ خود بود، در دقیقه ۷۸ روی شوت ریباند شده‌ی اِلموسراتی، با شوت بغل پا دروازه فریرا را باز کرد، اما این گل به دلیل حضور این ملی پوش ایرانی در آفساید و تایید این موضوع توسط داور ویدئویی، مردود اعلام شد.

یاران طارمی که در ۹ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال هیچ باختی نداشته و پنج پیروزی و چهار مساوی به دست آورده بودند، نتوانستند از فرصت برتری مقابل فریرا و صعود به رتبه پنجم جدول استفاده کنند و با شکست ۳ بر ۲ در این مسابقه، ۳۸ امتیازی و در جایگاه هفتم ماندند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=81406

ثبت نظر

-