نوازی: استقلال هنوز بخت قهرمانی است

  • کد خبر : 81300
  • 20 خرداد 1399 - 0:23
نوازی: استقلال هنوز بخت قهرمانی است

به گزارش نیوز، محمد نوازی در کنار علی کریمی و جواد کاظمیان یکی از حاضران در دیدار و تمرین دوستانه تیم رسانه ورزش بود که پنج‌شنبه گذشته دور هم جمع شدند.

چه شد که با دوستان قدیمی تان فوتبال بازی کردید؟
اتفاق خاصی نبود؛ با دعوت گروهی از دوستان رسانه‌ای به صورت دستگرمی یک فوتبال بازی کردیم. علی کریمی و جواد کاظمیان هم بودند و من هم دعوت دوستان را پذیرفتم.

خوش گذشت؟
به هر حال همین که با فوتبالیست‌های هم‌دوره خودم دیدار می‌کردم خوشحال بودم. هم بازی کردیم و هم یاد گذشته‌ها افتادیم و ساعت‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

درباره شرایط این روز‌های کرونا در کشور حرفی ندارید؟
متأسفانه باز هم کرونا اوج گرفته و وضعیت خوبی نیست ولی همین که می‌شنویم تیم‌های فوتبال به خصوص استقلال که من اخبارش را بیشتر دنبال می‌کنم در صحت و سلامت کامل تمرینات‌شان را برگزار می‌کنند جای خوشحالی دارد. امیدوارم در نهایت اتفاقی بیفتد که سلامتی کسی در معرض خطر قرار نگیرد.

فکر می‌کنید استقلال آماده ورود به لیگ هست؟
شنیده‌ام که تمرینات خوبی را در این مدت داشته‌اند. امیدوارم اوضاع بدنسازی تیم استقلال به اندازه‌ای خوب باشد که در بازگشت به مسابقات دچار آسیب‌دیدگی نشوند.

چقدر برای استقلال بخت برای رسیدن به عنوان قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قائلید؟
استقلال همچنان شانس دارد! ۱۰ بازی و ۳۰ امتیاز تا پایان فصل باقی مانده. گر چه استقلال شش، هفت بازی با تیم‌های صدر و ته جدولی دارد که می‌تواند کار را برایش سخت کند، اما با این همه وقتی می‌شنویم بازیکنان مصدوم استقلال در شرایط خوبی به تمرینات برگشته‌اند بیشتر به نتیجه گیری استقلال در پایان فصل امیدوار می‌شویم.

جام حذفی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
در جام حذفی هم یک بازی مشکل مقابل سپاهان داریم که البته باید بدون تماشاگر برگزار شود. کاش می‌شد این بازی را با حضور تماشاگران برگزار کرد، چون فکر می‌کنم وقتی مردم در مترو و اتوبوس با این فشردگی در سطح شهر جابه‌جا می‌شوند حتی می‌توان در استادیوم مردم را با ماسک و با فاصله دو صندلی در میان نشاند.

درباره خطر و احتمال تعلیق فوتبال چه نظری داری؟
این خوب نیست که درباره فوتبال کشورمان چنین مسائلی را مطرح کنند. من خیلی در ریز مسائل نیستم ولی می‌دانم که ما باید همه آیین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های‌مان طبق استاندارد‌ها و قوانین فیفا باشد. این خبر خوبی برای مردم نبود که پس از ۳ ماه بی‌فوتبالی تازه داشتند خودشان را برای دیدن دوباره فوتبال مهیا می‌کردند. در کل امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به سود فوتبال باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=81300

ثبت نظر

-