به دنبال جانشین یک فوق‌ستاره؛ رونالدوی جدید فوتبال کیست؟

  • کد خبر : 81006
  • 19 خرداد 1399 - 20:02
به دنبال جانشین یک فوق‌ستاره؛ رونالدوی جدید فوتبال کیست؟

رونالدوی جدید فوتبال کیست؟به گزارش نیوز، چه بپذیریم و چه ردش کنیم، کریس رونالدو با ۳۵ سال سن هرقدر هم که از آمادگی بدنی بالایی برخوردار باشد رفته رفته در مسیری قرار می‌گیرد که باید از سطح اول فوتبال فاصله بگیرد. این اتفاق با رخ دادنش می‌تواند جای خالی کریس را در جایگاه بهترین فوتبالیست جهان خالی بگذارد. در چنینی حالتی طبیعتاً گزینه‌های جوان زیادی برای رسیدن به جایگاه کریس رؤیاپردازی می‌کنند. روزنامه سان در گزارشی به بررسی وضعیت بازیکنانی پرداخت که احتمال دارد رونالدوی بعدی فوتبال از نظر تکنیک فردی و توانایی بدنی یکی از آن‌ها باشد.

ژوائو فلیکس
ژوائو فلیکس ۲۰ ساله توانست در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به تیمش یعنی بنفیکا برای قهرمانی لیگ پرتغال کمک شایانی بکند. این اتفاق درحالی افتاد که او در سن ۱۹ سالگی توانست یک افتخار دیگر را هم به دست‌آورد. او با هت‌تریک مقابل اینتراخت فرانکفورت به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپا تبدیل شد که در دومین تورنمنت معتبر باشگاهی قاره سبز سه گل به ثمر می‌رساند. همین کافی بود تا دیگو سیمئونه مسئولان اتلتیکومادرید را مجاب کند که در تابستان گذشته برای جذب این بازیکن ۱۱۳ میلیون پوند خرج کنند. برای رونالدو شدن این مسیر موفقیت‌آمیز کافی نیست؟

کیلیان امباپه
نه فقط رونالدو، بلکه امباپه وارث تاج و تخت خودش است. بازیکنی که در ۲۱ سالگی با قراردادی سنگین برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند، در این فصل با انجام ۳۳ بازی موفق به زدن ۳۰ گل شده و از همه مهمتر اینکه در اوج جوانی موفق شده جام زرین جهانی را با تیم ملی فرانسه فتح کند. اگر او مسیر حرفه‌ای زندگی کریس را طی کند، بعید نیست با کاراکتر و توانایی‌هایی که دارد بتواند داستان زندگی خودش را بنویسد، حتی زیباتر و خواندنی‌تر از رونالدو.

رافائل لیائو
۲۰ سال بیشتر ندارد، اما در سه لیگ معتبر اروپایی بازی کرده است. رافائل ابتدا در اسپورتینگ لیسبون به فوتبال حرفه‌ای دنیا معرفی شد، سپس در قامت بازیکن لیل راهی فرانسه شد و در این تیم ۲۶ بازی انجام داد که حاصلش ۸ گل زده بود. این مهاجم پرتغالی سال گذشته به درخواست میلان پاسخ مثبت داد و به سرزمین چکمه رفت تا سومین زندگی متفاوتش را تجربه کند. او اگرچه به خوبی در تیم و زندگی در ایتالیا آدابته شد، اما هنوز نتوانسته اولین بازی خود را برای تیم ملی کشورش انجام دهد. اتفاقی که به نظر می‌رسد در ۲۰۲۰ رخ خواهد داد.

گونسالو گدس
همه چیزش کپی از رونالدو بود. تا مدت‌ها به عنوان وینگر بازی می‌کرد، اینجتش خورخه مندس است، ملیت پرتغالی دارد که همه دلایلی کافی برای طی کردن راه سخت کریس می‌باشد. گدس، اما وقتی سال ۲۰۱۷ از بنفیکا به پاری‌سن‌ژرمن رفت، نتوانست انتظارات را برآورده کند و تجربه ناموفقی داشت. او ۲۷ میلیون پوند گرفت و ۱۳ بازی انجام داد و سپس راهی والنسیا شد. هرچند این بازیکن ۲۳ ساله توانست با زدن گل قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا در فینال مقابل هلند در دل طرفداران پرتغال جا باز کند.

وینیسیوس جونیور
از سال ۲۰۱۸ که به رئال آمد و با جدایی کریس رونالدو، خیلی‌ها او را رونالدوی جدید مادرید معرفی کردند. وینیسیوس، اما نتوانست از این معرفی برای خودش نامی دست و پا کند. هرچند او رفته رفته در حال پیشرفت کردن است و گلزنی مقابل بارسلونا نشان داد می‌توان به آینده این جوان برزیلی امیدوار بود. همین حالا هم رئالی‌ها چندبرابر ۳۹ میلیون پوندی که برای جونیور هزینه کرده‌اند را درآورده‌اند و با فروشش هم می‌توانند سود خوبی را به حساب باشگاه واریز کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=81006

ثبت نظر

-