عکس فاطیما بهارمست در کنار پسرِ امین حیایی

  • کد خبر : 8095
  • 22 تیر 1400 - 10:30
عکس فاطیما بهارمست در کنار پسرِ امین حیایی

نیوز:فاطیما بهارمست و دارا حیایی، تصویری که فاطیما بهارمست منتشر کرد.فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران است. بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما است، او دانش‌آموختهٔ رشته بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است ، او‌ در کودکی با اجرای برنامه کودک به شهرت رسید .

او تنها فرزند خانواده است و در سال ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی به طور اتفاقی استعدادش در عرصه اجرا کشف شد و به عنوان مجری برنامه‌های کودک تلویزیون فعالیت هنری خود را در سیمای کودک شبکه ۱ آغاز کرد . او با ۶ سال سن ، کوچکترین مجری و گوینده‌ای بود که صداوسیما به خود دید ، در ادامهٔ راه هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش آفرینی کرد ، او برای آثار کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا ، داریوش فرهنگ ، بهرام بهرامیان و … در سنین خردسالی نقش آفرینی کرده است .

 

او در سال ۱۳۸۵ لقب مشهورترین کودک ایران را گرفت .تحصیلات دانشگاهی او در رشتهٔ بازیگری ، کارگردانی نمایش در دانشکدهٔ هنرهای زیبا است .

>>>بیشتر بخوانید:

«از سرنوشت ۳» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد

عکس فاطیما بهارمست و دارا حیایی:

فاطیما بهارمست و دارا حیایی
دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که 11 شهریورماه سال 1376 متولد شد.این بازیگر جوان کشورمان تنها فرزند امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است و مادر بزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.دارا حیایی راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش آموخت و به صورت جدی وارد دنیای هنر شد.دارا شباهت های زیادی به پدرش امین حیایی دارد و این موضوع از لحن صحبت کردن و طرز راه رفتنش به خوبی مشهود است.این هنرمند جوان سالها به همراه مادرش در خارج از کشور زندگی کرده و چند سالی است که به ایران آمده و به صورت جدی مشغول بازیگری است.
دارا حیایی در کنار امین حیایی و همسرش
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=8095

ثبت نظر

-