دستگیری عاملان ۲۰۰ فقره سرقت داخل خودرو

  • کد خبر : 79744
  • 18 خرداد 1399 - 22:56
دستگیری عاملان ۲۰۰ فقره سرقت داخل خودرو

به گزارش گروه حوادث نیوز، سرهنگ کارآگاه “قاسم دستخال” گفت : با توجه به وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده پایگاه سوم پلیس آگاهی و وصول پرونده های مشابه، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت داخل خودروی این پایگاه با بازدید صحنه های سرقت توانستند با جمع بندی اطلاعات به دست آمده به سرنخ هایی از سارقان برسند.

این مقام انتظامی گفت: اطلاعات به دست آمده در اختیار کلانتری های سطح حوزه استحفاظی قرار گرفت و ماموران پرتلاش گشت کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد موفق شدند در گشت زنی های انتظامی راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید به نام های رضا و کوروش را هنگام شکستن و تخریب شیشه یک خودرو شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان داشت: با دستگیری متهمان و انتقال آنها به پایگاه سوم هر ۲ سارق به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده های “میدان ونک، میدان هفت تیر، خیابان بهار، محله یوسف آباد و خیابان مطهری” اعتراف کردند.

فروش اموال مسروقه به مالخر در اسلامشهر

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه اظهار داشتند، از ۳ ماه پیش شروع به سرقت محتویات داخل خودروهای شهروندان کرده اند و روزانه حدود ۳ فقره سرقت انجام می دادند و پس از اتمام سرقت ها، در یک روز اموال سرقتی را به اسلامشهر می برده و به ۲ مالخر می فروختند.

کارآگاه دستخال ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه ۶ تهران، در یک عملیات ضربتی هر دو مالخر نیز دستگیر و در بازرسی مخفیگاه آنان تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کردند، در پایان گفت: مالخران به دستور قضائی و صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و سارقان نیز برای شناسایی مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=79744

ثبت نظر

-