تحریم ناجا از سوی آمریکا/ عقده گشایی استکبار به روی حافظان امنیت جامعه

  • کد خبر : 78702
  • 07 خرداد 1399 - 14:05
تحریم ناجا از سوی آمریکا/ عقده گشایی استکبار به روی حافظان امنیت جامعه

به گزارش گروه حوادث نیوز، تحریم اشخاص و سازمان های مختلف در جمهوری اسلامی توسط آمریکای جنایتکار موضوع تازه ای نیست، این حرکت سفیهانه و نابخردانه از سوی افرادی که خود را مهد دموکراسی در جهان می دانند حربه ای نخ نما و تکراریست که سال هاست بدون هیچ تاثیری در حال تکرار است.

۴۱ سال تهدید، تحریم و ترور از سوی آمریکا نتیجه ای جز قوی تر شدن، پیشرفت بیشتر و متحدتر شدن ملت همیشه مقاوم جمهوری اسلامی در بر نداشته و ادامه این تلاش ها نیز در نهایت منجر به شکست و زبونی برای دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.

اینک که آمریکای متجاوز، سربازان ولایت در نیروی انتظامی را به لیست تحریم های خود اضافه کرده است درستی حرکت و راه طی شده توسط فرماندهان و مسئولان ناجا را بیش از پیش در اذهان متبادر می سازد.

حرکت سفیحانه دشمن درجه یک ملت ایران این فرمایش معمار کبیر انقلاب را به یاد می آورد که فرمودند “ملاک کارتان دشمن باشد، اگر از شما خوشحال بود بدانید کارتان اشتباه است و اگر عصبانی بود بدانید که کاری درست انتخاب کرده اید”.

حال که آمریکا اینچنین از روی خشم و عصبانیت و شکست، سبزپوشان نیروی انتظامی را در لیست تحریم های خود قرار داده است به خوبی نشان می دهد حافظان نظم و امنیت جامعه تا چه میزان در تحقق اهداف خود موفق و استکبار را در تحقق برنامه هایشان ناکام گذاشته اند.

خنثی کردن توطئه های مختلف دشمنان در ایجاد قائله های مختلف طی یک دهه اخیر که آخرین آنها در ۲۵ آبان سال گذشته رخ داد، تنها نمونه ای از شکست آمریکا و همپیمانانش از دلیرمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بوده که با خفت مجبور به پذیرش آن شده اند.

قرار گرفتن نام فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در لیست تحریم ها، عزم و اراده سربازان ولایت و خادمان ملت را برای تداوم برنامه های عزت طلبانه و استکبارستیزانه خود دوچندان ساخت و دیرزمانی نخواهید پائید که صدای خرد شدن استخوان های استکبار که امروز پوسیده تر از هر زمان دیگری شده اند زیر گام های استوار نیروهای مسلح و ملت سرافراز ایران اسلامی شنیده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=78702

ثبت نظر

-