دستگیری دومین سارق موبایل قاپ در بهارستان

  • کد خبر : 76682
  • 04 خرداد 1399 - 12:37
دستگیری دومین سارق موبایل قاپ در بهارستان

به گزارش نیوز،  فرامرز رضایی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت افزایش هرچه بیشتر سطح امنیت برای شهروندان، عنوان داشت: درپی وقوع چند فقره موبایل قاپی در محله‌های بهارستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه باتشریح جزئیات شناسایی و دستگیری سارق مذکور، تبیین کرد: با انجام کار فنی و تخصصی و تلاش چند روزه مأموران نیروی انتظامی بهارستان، موبایل قاپ حرفه‌ای را در این راستا در سطح شهرستان شناسایی کرده و این سارق با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

دومین سارق موبایل قاپ در بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در رابطه با تعداد سرقت‌های صورت گرفته توسط فرد دستگیر شده، اظهار داشت؛ فرد سارق در تحقیقات اولیه به ۱۶ فقره موبایل قاپی در شهرستان بهارستان اعتراف کرده است.

وی درپایان به شرایط رسیدگی به پرونده سارق دستگیر شده اشاره کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده و به جهت سیر مراحل قانونی به مراجعه قضایی مربوطه معرفی گردید.

درپایان لازم به ذکر است که پیش از نیز مأموران نیروی انتظامی بهارستان یک سارق موبایل قاپ دیگر را نیز با ۳۴ فقره سرقت در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کرده بودند که این موضوع نشان از تلاش پلیس برای حفظ امنیت در منطقه دارد و بدون تردید با دستگیری این افراد، شهروندان بهارستانی با خیال آسوده‌تری می توانند از تلفن‌های همراه خود استفاده کنند هرچند رعایت برخی نکات ایمنی همچنان ضروری است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=76682

ثبت نظر

-