استخدام منشی خانم در تهران / منشی با خدمات ویژه!

  • کد خبر : 75466
  • 02 خرداد 1399 - 14:12
استخدام منشی خانم در تهران / منشی با خدمات ویژه!

استخدام منشی خانم/ بسیاری از جوانان پس از فارغ التحصیلی از مدرسه و دانشگاه جویای کار هستند. اما به دلیل مشکلات مالی خانواده ها و نداشتن سرمایه کافی، دچار یأس و ناامیدی می‌شوند و برای فرار از این وضعیت عزم خود را بیش از پیش جزم می‌کنند و به هر دری می‌زنند تا به اصطلاح شاغل شوند، البته این وضعیت در جوانان به خصوص خانم‌های جوان مصداق بیشتری دارد.

کمبود شغل و وجود فشار‌های اقتصادی موجب شده است افرادی که گا‌ها به دنبال شغل هستند، فضای مجازی را منبعی برای جستجو کار مورد نظر خود به عنوان معیار قرار دهند تا هرچه زودتر به شرکت و کارگاهی که دنبال نیروی انسانی مورد نظر است، متصل شوند.

علاوه بر آن در این میان خانم‌هایی هم هستند که برای گذران نیاز‌های مادی خود و خانواده چاره‌ای جز کار کردن ندارند، بنابراین همه این عوامل دست به دست می‌دهند تا آگهی‌های استخدام منشی در شرکت‌های خصوصی با رشدی قارچ گونه هر روز بیشتر شود، اما در این بین آگهی‌های زیادی در سایت‌ها و نرم‌افزار‌ها برای استخدام منتشر می‌شود که در آن از افراد متقاضی که اغلب خانم هستند می‌خواهد اطلاعات شخصی خود را ارسال کند. سوال‌هایی که برای استخدام نه تنها عجیب است، بلکه غیر ضروری هم به نظر می‌رسند.

این روز‌ها در شهر کمتر کسی را می‌بینید که در گوشه و کنار پارک‌ها روزنامه‌ای را ورق بزند و به دنبال شغل باشد. فقط کافی است کمی سایت‌های انتشار آگهی را بالا و پایین کنید تا با انبوهی از شرکت‌های عمومی و خصوصی روبرو شوید که به دنبال نیروی کار هستند.

استخدام منشی خانم

-به منشی خانم نیازمندیم

-استخدام منشی خانم، آراسته، خوش برخورد، با حقوقی مکفی.

-استخدام منشی خانم، سن بین ۲۰ تا ۲۵، آشنا به کامپیوتر و نرم افزار هلو.

-استخدام ۷۰ منشی خانم، شبانه روزی، حقوق ۱۵۰۰ تا ۷ میلیون تومان.

-استخدام منشی خانم، فوری، شهرک صنعتی.

-استخدام ۲۰۰ منشی برای نگهداری از سالمند و کودک.

-استخدام منشی، خوش برخورد، خوش پوش، آراسته و با روابط عمومی قوی.

این‌ها عنوان بخشی از آگهی‌هایی است که برای استخدام یک منشی خانم قید شده است که مشابه آن به وفور در کانال ها، صفحات و حتی در سایت‌هایی همچون دیوار و… یافت پیدا می‌شود.

درج صرفا یک شماره تلفن و در بسیاری از مواقع یک شماره موبایل بدون نام و نشانی و نوع کار در آگهی‌ها نکته ظریفی است که از دید جویندگان کار مغفول می‌ماند.

کار در شهرک‌های صنعتی و در فاصله‌ای دور از شهر هم از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.

در این شرایط چطور می‌توان به آگهی استخدامی اطمینان کرد که هم دور از منطقه مسکونی است و هم کار در آن شبانه روزی است.

استخدام منشی خانم در تهران / منشی با خدمات ویژه!

تجربه برخی از منشی‌های جوان در مراجعه به این شرکت ها، خاطرات تلخی را برای همیشه در ذهن آن‌ها باقی می‌گذارد. در برخی از شرکت‌های خصوصی اهدافی به غیر از کار و ظاهرا مهمتر از آن دنبال می‌شود.

در این شرکت‌ها منشی علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، آراسته و پوششی شیک، باید از مهمانان آقای رئیس پذیرایی هم بکند و پاسخگوی تمام عیار روسای شرکت باشد.

زندگی ماشینی و گستردگی نیاز‌های روزمره در جامعه همچون بسیاری از جوامع در حال توسعه و توسعه یافته موجب شده زنان هم وارد وادی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی شوند، در حالی که ورود به فضا‌های اقتصادی و کسب درآمد و کمک به معیشت خانواده نباید به هر قیمتی امکان پذیر شود.

در برخی از مواقع کار در چارچوب بیرون از خانه آسیب‌های روحی و روانی و هزینه‌هایی را به فرد تحمیل می‌کند که بسیار بیشتر از درآمد حاصل از کار است.

باید توجه داشت به صرف آگهی نمی‌توان به فعالیت افرادی که مدعی ایجاد شغل برای دیگران هستند، اعتماد کرد. اعتماد بدون تحقیق از گام‌های اولیه برای ایجاد فرصت برای افرادی شیاد و با افکار شوم است.

استخدام منشی خانم به چه قیمتی؟

 

مطالب مشابه:

همدستی با خانم منشی برای سرقت ۲۸ کیلو طلا

 

استخدام منشی خانم به چه قیمتی؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=75466

ثبت نظر

-