مخالفت باشگاه گرانادا با درخواست سپاهان

  • کد خبر : 73870
  • 31 اردیبهشت 1399 - 16:10
مخالفت باشگاه گرانادا با درخواست سپاهان

به گزارش نیوز، باشگاه گرانادا اسپانیا با ارسال نامه‌ای رسمی برای باشگاه سپاهان خواهان در اختیار گرفتن محمد محبی شده است. بازیکن جوان این تیم که در فصل اخیر هم برای تیم امید بازی کرد و هم تیم ملی. محمد محبی که فصل گذشته برای تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور بازی می‌کرد ابتدای فصل با قرارداد ۳ ساله به تیم سپاهان ملحق شد، اما بندی در قرارداد خود گنجانده که می‌تواند با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار راهی تیم‌های خارجی شود. باشگاه سپاهان با وجود اطلاع از این بند خواهان دریافت ۲۵۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه محمد محبی شده است.

باشگاه گرانادا هنوز پاسخی به این درخواست نداده است و به نظر می‌رسد با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار به باشگاه سپاهان برای در اختیار گرفتن محمد محبی مخالف است چراکه در غیر این صورت مذاکرات را ادامه می‌داد و به طور حتم از ریز قرارداد این بازیکن با باشگاه سپاهان خبر دارد. در صورتی که توقف این مذاکره می‌تواند محمد محبی را با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار به تیم اسپانیایی نزدیک کند.

پیش‌تر هم رضا شکاری با فسخ قرارداد یک طرفه خود با تیم ذوب‌آهن راهی تیم روبین کازان شد. باشگاه ذوب‌آهن بیش از توافقی که با این بازیکن در قراردادش داشت، می‌خواست. به همین خاطر رضا شکاری یک طرفه قرارداد خود را با تیم ذوب‌آهن فسخ کرد و راهی روسیه شد. در ادامه شکایت‌های باشگاه ذوب‌آهن به فیفا همان ۱۰۰ هزار دلاری را برای تیم اصفهانی به ارمغان آورد که در قرارداد طرفین قید شده بود. با این تفاوت که رضا شکاری حاضر بود این مبلغ را در ابتدای جابه‌جایی به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت کند. در ادامه باشگاه در شرایطی به این پول رسید که چند ده هزار دلاری به وکیل خارجی داد.

در ماه‌های آتی و در شرایطی که باشگاه سپاهان حاضر نشود با دریافت ۱۲۰ هزار دلار رضایتنامه محمد محبی را صادر نکند این بازیکن می‌تواند با راهی که رضا شکاری رفته به تیم اسپانیایی ملحق شود. نکته جالب در قرارداد این بازیکن جوان اشاره به ۱۲۰ هزار دلار است در حالی که اگر این بند در قرارداد محمد محبی حضور نداشت اکنون باشگاه سپاهان می‌توانست مبلغ بیشتری را برای صدور رضایتنامه این بازیکن طلب کند و از سویی از جابه‌جایی‌های بعدی محمد محبی هم سود ببرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=73870

ثبت نظر

-