خبیری ممنوع‌المصاحبه شد!

  • کد خبر : 73498
  • 31 اردیبهشت 1399 - 7:40
خبیری ممنوع‌المصاحبه شد!

به گزارش نیوز، حسین خبیری که طبق ابلاغیه باشگاه پرسپولیس حق نداشت اخبار باشگاه را در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد یک‌شنبه گذشته مصاحبه کرد و گفت: «ادامه دوباره لیگ اتفاق خوبی است، چون به نظر می‌رسد کماکان تا ماه‌ها مجبور به مدارا و زندگی با این ویروس هستیم. هر چند باید دوری هواداران را تحمل کنیم و بازی در ورزشگاه بدون حضور این عزیزان لطف گذشته را ندارد. البته تمام تلاش‌های باشگاه و اعضای تیم برای قهرمانی به عشق هواداران است. این اتفاق خوبی است که بار دیگر رقابت‌های فوتبال آغاز می‌شود. هنوز منتظر اعلام زمان رسمی و اخذ تصمیم نهایی هستیم. با این وجود اخبار و اظهار نظر‌ها همگی گویای به گردش در آمدن دوباره چرخ فوتبال است. این به معنای آن نیست که نگرانی نداریم. همان‌طور که مسئولان بهداشتی و پزشکی کشور بار‌ها اعلام کرده‌اند و رئیس‌جمهور محترم نیز مورد تأکید قرار دادند بازگشایی‌ها، به منزله پایان کرونا نیست. متأسفانه این ویروس وجود دارد و بار‌ها از سوی مقام‌های داخلی و بین‌المللی، اوج‌گیری مجدد آن در پاییز مورد تأکید قرار گرفته است. این وضعیت به معنای آن است که اگر به دلیلی وجود این ویروس بخواهیم رقابت‌های ورزشی را تعطیل نگه داریم، این وضعیت ممکن است برای زمان نامعلومی ادامه پیدا کند.»
در همین ارتباط شنیدیم مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از حسین خبیری دلخور شده و به معاون اجرایی باشگاه اعلام کرده دیگر حق مصاحبه با رسانه‌های گروهی را ندارد! اینکه سیاست‌های یک باشگاه ایجاب می‌کند یکی از معاونین آن مصاحبه نکند، خیلی به ما ارتباطی ندارد، اما به نظر می‌رسد رسول‌پناه به ویژه پس از اتفاقات اخیر و تیتر‌هایی که برخی رسانه‌ها مبنی بر دندانپزشک بودن او زدند، چندان دل خوشی از اهالی مطبوعات و رسانه‌های نوشتاری نداشته باشد!
به هر حال پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار و مردمی است که هیچ مدیری ولو مهدی رسول‌پناه نمی‌تواند راه انتقال اخبار را بسته و یکی از مدیران خودش را ممنوع‌المصاحبه کند!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=73498

ثبت نظر

-