آخرین آمار جهانی کرونا در ۳۰ اردیبهشت/ ابتلای ۲۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر : 72878
  • 30 اردیبهشت 1399 - 14:18
آخرین آمار جهانی کرونا در ۳۰ اردیبهشت/ ابتلای ۲۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته
به گزارش نیوز،

 بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا این لحظه ۴ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۲۵۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ( کووید۱۹ ) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۲۰ هزار و ۱۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار اجتماعی- از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۹۰۸ هزار و ۷۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۱ هزار و ۶۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۹۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۱ هزار و ۹۸۱ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور روسیه با یک پله صعود بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد؛ این کشور با افزایش ۸ هزار و ۹۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹۰ هزار و ۶۷۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲ هزار و ۷۲۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴۶۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۷۸ هزار و ۱۸۸مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۷ هزار و ۷۰۹ اسپانیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای برزیل، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به ترتیب با ۲۵۵ هزار و ۳۶۸، ۲۴۶ هزار و ۴۰۶، ۲۲۵ هزار و ۸۸۶، ۱۷۹ هزار و ۹۲۷ و ۱۷۷ هزار و‌۲۸۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌‌ترتیب با ۳۵۶ هزار و ۳۸۳، ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ و ۱۵۴ هزار و ۶۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=72878

ثبت نظر

-