ماجرای طلوع باشکوه تیم ملی ایران+توضیحات جدید!

  • کد خبر : 72065
  • 29 اردیبهشت 1399 - 17:57
ماجرای طلوع باشکوه تیم ملی ایران+توضیحات جدید!

نیوز/ آرتین زهرابی؛ مازیار ناظمی که با توئیت خاطره‌انگیر «دوباره طلوع می ‌کنیم» برگ تازه‌ای از ادعاهای عجیب را در تاریخ فوتبال ایران ورق زد، امروز حرف‌های جدید می‌زند.

ادعای تازه مدیر سابق روابط عمومی وزارت ورزش درباره مطرح شدن اسامی جانشینان کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، تخیلی نبودن نام زیدان و مورینیو و کلینزمن است.

واقعیت مطلب اما چیست و چرا ناظمی هر بار درباره ادعای مورد اشاره و طلوع بزرگی که وعده داده بود مجبور به توضیح می‌شود؟

نکته‌ای که نباید مستتر باقی بماند اما این است که امروز پس از مطرح شدن آن اسم‌های رویایی مانند مورینیو و زیدان، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان شده و از این بابت، نمی‌دانیم به مدعیان طلوع باشکوه‌تر چه باید بگوییم؟

فوتبالی که پیشتر در دور دوره پیاپی؛ بدون کمترین دردسر و استرس به جام جهانی می‌رفت، حالا اسیر بازی‌های سرنوشت‌ساز مقابل عراق و بحرین شده است.

چه آن همه ادعا درست یا غلط بود، فوتبال ما درگیر بازی‌هایی شده که در شان و منزلتش نبوده و نیست. صعود از این گروه که به نظر می‌رسید بسیار آسان است، با سدی که عراق و بحرین ایجاد کرده‌اند، طلوع مورد نظر مازیار ناظمی را به یک غروب غیر قابل وصف تبدیل کرده‌اند.

نکته‌ای که نباید مستتر باقی بماند اما این است که امروز پس از مطرح شدن آن اسم‌های رویایی مانند مورینیو و زیدان، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان شده و از این بابت، نمی‌دانیم به مدعیان طلوع باشکوه‌تر چه باید بگوییم؟ آیا در رقم خوردن این همه اتفاق، ما مقصریم یا مسولانی که در این باره تصمیم می‌گیرند؟

پرونده شکایت بسیار سنگین ویلموتس از فدراسیون فوتبال و آبروریزی در بازی‌های عراق و بحرین که قاعدتا حد و شان این تیم‌ها برابر تیم ملی ایران قابل بحث نیست، نشان می‌دهد چقدر تصمیم‌گیری‌ها در قبال تیم خوب ما اشتباه بوده است.

اشتباهات مسجل و غیرقابل بخشش در مورد تیم ملی از همان طرح ادعاهای نخست پیرامون حضور مربیان بزرگ جهان آغاز شد و به این نقطه تاسف‌بار رسید. بپذیریم که راه را خطا رفتیم و برای انتخاب جانشین کی‌روش (با تمام بهانه‌هایی که امروز می‌شنویم) از هر راهی که رفتیم به بن‌بست رسیدیم. آنچه پیرامون تیم ملی، حوادث رخ داده، نتایج و شکایت‌های میلون دلاری ثبت شده می‌بینیم، حاصل همین عملکردهاست…

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=72065

ثبت نظر

-