چند راهکار برای خانه‌ تکانی سریع‌ تر و راحت تر

  • کد خبر : 6940
  • 31 شهریور 1400 - 13:00
چند راهکار برای خانه‌ تکانی سریع‌ تر و راحت تر

به گزارش نیوز: خانه تمیز کردن یک کار سخت است که بیشتر خانم ها با آن مشکل دارند ما در این مقاله چند راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر و راحت تر معرفی کرده ایم با نیوز همراه باشید:

 به طور میانگین همه ما زمان زیادی را صرف تمیز کردن خانه می‌کنیم و البته این زمان به چندین عامل بستگی دارد. از جمله: سن، موقعیت اجتماعی، نوع ساختمان، تعداد اتاق‌ها و روش‌هایی که برای نظافت به کار می‌برید.

۱۰ روش افزایش سرعت خانه تکان

جوراب برای تمیز کردن پرده‌های کرکره‌ای

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر؛ یکی از کار‌های سخت نظافت، تمیز کردن پرده‌های کرکره‌ای است. اما با دست کردن جوراب خیلی راحت می‌توانید به پرده‌ها برق بیندازید.

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر

فویل آلومینیومی برای تمیز کردن ظروف آشپزی

برای تمیز کردن ظروف آشپزی فقط کافی است با فویل آلومینیومی و کمی مایع شوینده این کار را انجام دهید.

کچاپ برای تمیز کردن ظروف برنجی

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر؛ برای برق انداختن به ظروف برنجی مقداری کچاپ روی سطح بمالید. سپس با دستمال پاک کنید و بشوئید. در مواردی که تمیز کردنشان سخت‌تر است کمی هم نمک اضافه کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

این بیماری‌ها در آشپزخانه در کمین شما هستند!

جوش شیرین و سرکه برای تمیز کردن پنجره‌ها

گوشه‌های چارچوب پنجره‌ها معمولا زیاد جرم و گرد و خاک می‌گیرد. کمی جوش شیرین و سرکه بریزید و بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه با مسواک بمالید و با دستمال تمیز کنید.

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر

سرکه و دستمال کاغذی برای تمیز کردن توالت

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر؛ برای تمیز کردن توالت بهتر است از قبل آمادگی داشته باشید. چند عدد دستمال کاغذی را داخل سرکه قرار دهید. سپس آن‌ها را داخل قسمت‌های جرم گرفته توالت قرار دهید و بگذارید چند ساعت بماند. سپس آن‌ها را بردارید و تمیز بشوئید.

خمیردندان برای تمیز کردن شیرآلات

برای تمیز کردن شیر آلات کمی خمیر دندان روی آن بریزید و با اسفنج تمیز کنید.

خمیر ریش تراشی برای تمیز کردن استیل

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر؛ سطوح استیل به راحتی با خمیر ریش تراشی تمیز می‌شوند. این وسیله برای تمیز کردن فرش هم کاربرد دارد.

گردو برای ترمیم خراشیدگی مبلمان

برای ترمیم خراشیدگی‌های روی مبل روی آن‌ها گردو بمالید، چون روغن طبیعی دارند. سپس روی آن دستمال خشک بمالید. با این روش خراشیدگی‌ها کم رنگ‌تر می‌شوند.

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر

الکل برای تمیز کردن لوازم آشپزخانه

راهکار برای خانه‌تکانی سریع‌تر؛ بهترین وسیله برای تمیز کردن وسایلی مثل مایکروفر و توستر از الکل استفاده کنید. فقط کافی است چند قطره الکل روی دستمال بریزید و سطح را با آن پاک کنید.

چیدن لباس‌ها به صورت عمودی

لباس‌ها را به صورت عمودی و منظم داخل قفسه‌ها بچینید تا راحت‌تر بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=6940

ثبت نظر

-