ستاره سپاهان دستگاه ۱۰۰ میلیونی ریکاوری خرید

  • کد خبر : 6922
  • 28 بهمن 1398 - 15:23
ستاره سپاهان دستگاه ۱۰۰ میلیونی ریکاوری خرید

به گزارش نیوز، محمد محبی یکی از بازیکنان موفق فوتبال ایران در فصل جاری بوده است. او که فصل گذشته در شاهین شهرداری بوشهر بازی می‌کرده و به همراه این تیم صعود به لیگ برتر را تجربه کرد، اولین فصل است در لیگ برتر بازی می‌کند، اما از همان ابتدای فصل ارائه‌گر بازی‌های خوبی در ترکیب سپاهان بود و خیلی خوب خود را در ترکیب سپاهان جا انداخت. او حالا گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده است. بعد از صعود به لیگ برتر به همراه شاهین پیوستن به سپاهان تنها اتفاق خوب برای این بازیکن نبود. او توامان به اردوی تیم ملی و تیم امید دعوت شد و این سه اتفاق خوب کمتر برای بازیکن در یک برهه از زمان رخ می‌دهد.
اما این بازیکن شخصیت جالب و حرفه‌ای دارد و همین موضوع به موفقیت او در فوتبال کمک کرده است. محمد محبی که چند هفته پیش بعد از گلزنی به فولاد به پدرش تعظیم کرده بود دانشجوی دانشگاه دولتی است و در کنار تحصیلات دانشگاهی زبان هم می‌خواند تا بتواند با مربیان خارجی به راحتی ارتباط برقرار کند. جالب‌تر اینکه محبی صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و اهل حضور در فضای مجازی نیست و همبازیان او می‌گویند محمد در اردو بیشتر فیلم بازی‌هایش را نگاه می‌کند و از باتجربه‌ها برای بهتر بازی کردن مشورت می‌گیرد.
محمد محبی، اما به تازگی پک ریکاوری به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کرده تا بعد از مسابقه بهتر ریکاوری کند. بازیکنان ما با وجود دستمزد‌های میلیاردی کمتر راضی به چنین هزینه‌هایی برای خود می‌شوند و برای ریکاوری روی امکانات باشگاه‌ها حساب می‌کنند، اما محبی از دسته بازیکنانی است که نشان داده مشکلی برای هزینه در مسیر موفقیت ندارد. البته در تیم سپاهان یکی، دو بازیکن دیگر پک ریکاوری را برای خود خریده‌اند و روز بعد از مسابقه از آن استفاده می‌کنند تا از نظر بدنی همیشه در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشند. البته نظام پرداختی منظم در تیم سپاهان به بازیکنان در این تیم اجازه می‌دهد تا حرفه‌ای تر رفتار کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=6922

ثبت نظر

-