رفع تشنگی در ماه رمضان/با خوردن این 5 نوشیدنی در ماه رمضان تشنه نمی‌شوید

  • کد خبر : 68827
  • 27 فروردین 1400 - 12:12
رفع تشنگی در ماه رمضان/با خوردن این 5 نوشیدنی در ماه رمضان تشنه نمی‌شوید

در ماه رمضان حتی بعد از افطار ممکن است همچنان احساس تشنگی و عطش داشته باشید. امّا نمی دانید چطور باید تشنگی تان را رفع کنید،در این مطلب با پنج نوشیدنی معجزه گر که برای رفع تشنگی در ماه رمضان مناسب است ، همراه شما هستیم.

معجزه پنج نوشیدنی

هرزگاهی روی صندلی جیرجیر کنان گوشه حیاط با یک نوشیدنی که اتش خستگی را از تمام وجودم می زداید تمام خاطرات گذشته را به یاد می آورم، نسیم خنک بهاری تن خسته برگ های دفترم را به بازی گرفته و یکی یکی ورق می زند تا به آخر برسد گویی چون فانوس زندگی من بی صبری می کند تا به آخر قصه نزدیک شود.

با خوردن برخی از نوشیدنی ها که می تواند تاثیر عجیبی برای رفع تشنگی در بدن داشته باشد کمبود مایعات در بدن جبران شده و باعث بروز مشکلات و بیماری های جدی تر نخواهد شد.

رفع تشنگی در ماه رمضان با این پنج شربت

با خوردن این پنج نوشیدنی در این ماه عزیز دیگر احساس تشنگی نخواهیم کرد؛

رفع تشنگی در ماه رمضان

۱) شربت گلاب:

شربت گلاب می تواند گرمی درونی بدن سرد کند، با این روش که مقداری گلاب را با آب مخلوط کرده و آن را سر بکشید. این شربت تقویت کننده نیز هست. حتی بوییدن گلاب خنک بدن شما را سرد کرده و آرامشی عجیب به شما می دهد. بوی گلاب قلب را تقویت می کند و بیهوشی را رفع می کند و برای تقویت حواس باطنی مفید است.

(سعی کنید هنگام سحر چای زیاد نخورید)

شربت آبلیمو

۲) شربت آبلیمو؛

شربت آبلیمو آب را در بدن ذخیره می کند به این روش که کمی آب لیمو کمی شکر و کمی آب را با هم مخلوط کنید و این شربت ساده را میل کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

۷ خوراک مقوی خانگی برای تقویت بدن در روزهای پایانی ماه رمضان

۳) شربت خیار و سکنجبین؛

مقداری خیار را رنده کنید و کمی سکنجبین داخل ظرف یا لیوانی بریزید و خیار هایی را که رنده کرده اید به آن اضافه کنید و بعد کمی آب لیمو و لیموترش به آن اضافه کنید این شربت گوارا برای رفع تشنگی میل کنید.

رفع تشنگی در ماه رمضان

۴ شربت بیدمشک؛

این شربت برای رفع تشنگی در طول روز معجزه می کند. مقداری عرق بیدمشک را با کمی آب مخلوط کرده و بعد از آن اثرات معجزه آسای آن را مشاهده کنید تفاوت آن را با دیگر شربت ها خواهید دید.

۵) شربت خاکشیر و آبلیمو؛

برای درست کردن این شربت اول کمی خاکشیر را خوب بشویید و سپس آبلیموی تازه و کمی شکر را به آن اضافه کنید. این شربت را می‌توانید از هنگام افطار تا سحر میل کنید اگر هم تمایل داشتید کمی تخم شربتی با آن اضافه کنی. بسیار خوشمزه می‌شود.

نوووش جاااان.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=68827
  • نویسنده : نرگس قوامی

برچسب ها

ثبت نظر

-