لمبرت: شیوه تمرین کردن بالوتلی در لیورپول شرم‌آور بود

  • کد خبر : 68481
  • 25 اردیبهشت 1399 - 11:28
لمبرت: شیوه تمرین کردن بالوتلی در لیورپول شرم‌آور بود

به گزارش نیوز، ماریو بالوتلی حتی اگر نخواهد هم این قابلیت را دارد که به حاشیه کشیده شود. اظهارات جورجو کیه‌لینی در کتاب زندگینامه‌‌اش درباره ماریو بالوتلی باعث شد این بازیکن پاسخ مدافع یوونتوس را در فضای مجازی بدهد. حالا یک هفته پس از آن اتفاق، این بار نوبت به ریکی لمبرت رسیده تا درباره روزهای حضور بالوتلی در لیورپول صحبت کند. بازیکنی که در سال ۲۰۱۷ نتوانست تیم پیدا کند و مجبور شد از فوتبال خداحافظی کند علیه سوپرماریو موضع‌‌گیری می‌کند.

شیوه تمرین بالوتلی شرم‌آور بود
ریکی لمبرت که آن زمان مهاجم لیورپول بود، به دلیل ضعف این تیم در خط حمله مدیران باشگاه را بر این باور رساند تا یک مهاجم دیگر جذب کنند و کنار او بگذارند. ماریو بالوتلی انتخاب برندان راجرز بود. اکنون بعد از گذشت چند سال لمبرت به انتقاد از ماریو پرداخته است: «شیوه تمرین کردن بالوتلی شرم‌آور بود. راجرز با این موضوع کنار آمده بود.»

بالوتلی دو شخصیتی بود!
لمبرت که یک سال بیشتر در لیورپول عضویت نداشت، بالوتلی را بازیکنی دو شخصیتی خواند که رفتارش در داخل و خارج زمین کاملاً تفاوت دارد: «نوع تمرین کردن بالوتلی شرم‌آور بود. او بیرون زمین پسری ساکت و دوست‌داشتنی بود اما وقتی در زمین بود و تمرین می‌کرد شخصیت خوبی نداشت. وقتی در زمین بازی می‌کرد سعی و تلاش خود را می‌کرد. بازیکنان با این سبک او کنار آمده بودند اما من نمی‌توانستم!»

حسادت یا…؟
بالوتلی در شرایطی به لیورپول آمد که با رفتن لوئیس سوارس به بارسلونا قرار بود مهاجم نخست تیم لمبرت باشد. حضور بالوتلی در لیورپول باعث شد توجهات از ریکی به سمت او جلب شود اما آیا لمبرت به بالوتلی حسادت می‌کرد؟ پاسخ جالب است: «راجرز سرمربی تیم بالوتلی را جذب کرد و جلوی من گذاشت. صادقانه بگویم این کار روی مخم رفت. نمی‌توانستم این کار او را درک کنم. نمی‌دانستم چرا با بالوتلی کنار می‌‌آید. در نهایت کار او روی تیم تأثیر منفی گذاشت.»

اختلاف با راجرز
ظاهراً راجرز از سبک بازی لمبرت راضی نبوده و قصد داشته او را خیلی زودتر از اتمام فصل به فروش برساند: «خیلی زود مشخص شد در اولویت راجرز برای بازی کردن نیستم و می‌خواهد من را به کریستال پالاس که سرمربی‌اش پاردو بود به فروش برساند. من پاسخم منفی بود و گفتم بعد از این همه سال ار ساوتهمپتون جدا نشدم که فقط چند هفته در لیورپول باشم و سپس به کریستال پالاس بروم!» بالوتلی پس از تنها یک فصل در آنفیلد به صورت قرضی به میلان منتقل شد و در ۲۸ بازی موفق شد فقط چهار بار گلزنی کند. او سرانجام در سال ۲۰۱۶ توسط یورگن کلوپ به نیس فروخته شد. لامبرت هم در سال ۲۰۱۵ به وست‌بروم پیوست تا ماجراجویی هر دو مهاجم در بندر خیلی زود به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=68481

ثبت نظر

-