ستاره‌هایی که شاید تماشاگران دیگر از نزدیک نبینند!

  • کد خبر : 68323
  • 25 اردیبهشت 1399 - 7:04
ستاره‌هایی که شاید تماشاگران دیگر از نزدیک نبینند!

ستاره‌هایی که شاید تماشاگران دیگر از نزدیک نبینند!به گزارش نیوز، نشریه «سان» یک مورد تلخ را یادآوری کرده است: «شاید برخی از فوتبالیست‌ها دیگر نتوانند مقابل هواداران بازی کنند!» بله، این مسئله ممکن است به حقیقت بپیوندد، چراکه این فرضیه وجود دارد که شاید برای مبارزه با ویروس کرونا، مسابقات فصل آینده هم به‌طور کامل در ورزشگاه‌های خالی برگزار شود. دولت‌ها در تلاش هستند جلوی شیوع بیشتر ویروس کرونا را بگیرند و شاید حتی واکسنی برای آن پیدا کنند اما این مسئله هم ممکن است سال‌ها طول بکشد. برخی بازیکنان در آستانه بازنشستگی هستند و به همین دلیل این احتمال می‌رود که شاید دیگر در حضور تماشاگران بازی نکنند. ترکیب منتخبی از بازیکنانی که احتمال می‌رود قبل از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه کفش‌های‌شان را بیاویزند را مرور خواهیم کرد.

دروازه‌بان: جانلوئیجی بوفون
جانلوئیجی بوفون سنگربان کهنه‌کار یوونتوس به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شود. او یکی از مهم‌ترین نام‌های این لیست است. با وجود اینکه ۴۲ ساله شده، قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کرده که به نظر می‌رسد آخرین تمدید قراردادش باشد.

مدافع راست: دنی آلوس
سال آینده دنی آلوس ۳۸ ساله خواهد شد و شاید به این نتیجه برسد که دوران حرفه‌ای‌اش را به پایان برساند. ماجراجویی فعلی او در سائوپائولو است. ستاره باتجربه برزیلی چندی پیش از علاقه‌اش به بازی کردن در بوکاجونیورز گفته بود. آلوس با ۲۱ جام یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

مدافع میانی: جورجو کیلینی
مدافع ۳۵ ساله یوونتوس هم در پایان این فصل دیگر با باشگاهش قراردادی نخواهد داشت. او یکی از بهترین مدافعان نسل خودش بوده و شاید پس از عدم تمدید قراردادش به تیم دیگری ملحق نشود و کفش‌هایش را بیاویزد. کیلینی تابستان ۳۶ ساله خواهد شد.

مدافع میانی: سرخیو راموس
یکی از ستاره‌های اصلی رئال‌مادرید و کاپیتان این تیم فقط یک فصل دیگر قرارداد دارد اما آینده‌اش هنوز نامشخص است. او سال آینده تولد ۳۵ سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت و ممکن است پس از بردن همه جام‌های ممکن در اوج از فوتبال کنار برود.

مدافع چپ: لیتون بِینس
لیتون بینس کاپیتان دوم اورتون که سابقه ۱۳ سال عضویت در این تیم را داشته، فقط ۶ مرتبه این فصل در لیگ برتر بازی کرده است. او ۳۵ سالگی را پشت‌سر گذاشته و چند هفته دیگر و با اتمام فصل دیگر با تافی‌ها قراردادی نخواهد داشت. او احتمالاً به مربیان تیم اضافه خواهد شد.

هافبک راست: لوکا مودریچ
برنده توپ‌طلای سال ۲۰۱۸ در پایان فصل آینده دیگر قراردادی با رئال‌مادرید ندارد. تصور می‌شود با توجه به گزینه‌های موجود او دیگر در رئال نماند. البته مودریچ که سپتامبر ۳۵ ساله می‌شود شاید به آمریکا برود اما دیگر هواداران رئال‌مادرید از نزدیک بازی‌هایش را نخواهد دید.

هافبک میانی: وین رونی
اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در دربی‌کانتی مربی-بازیکن شده. روزهای آخر دوران بازی‌اش را سپری می‌کند. البته او تا سال ۲۰۲۱ قراردادی به‌عنوان بازیکن دارد که با پایان آن کاملاً به مربیگری خواهد پرداخت. رونی در منچستریونایتد هافبک هم بود و به همین دلیل در این پست است.

هافبک چپ: آندرس اینیستا
جادوگر بارسلونا پس از پایان دادن به دوران بازی‌اش در نوکمپ راهی ژاپن شد و حالا ۲ سال است که در ویسل‌کوبه توپ می‌زند. انتظار می‌رود او فصل آینده بازنشستگی‌اش را اعلام کند. یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ اسپانیا اخیراً ۲ قهرمانی هم با تیم ژاپنی کسب کرده است.

هافبک تهاجمی: داوید سیلوا
ستاره منچسترسیتی قبلاً هم اعلام کرده بود که در پایان این فصل به یک دهه حضورش در جمع سیتیزن‌ها خاتمه خواهد داد. حرکت بعدی سیلوا مشخص نیست اما شاید یک فصل دیگر قبل از بازنشستگی بازی کند. شاید در آمریکا یا ژاپن و یا حتی کشورش اسپانیا.

مهاجم: کریستیانو رونالدو
احتمال این یکی زیاد نیست اما در هر صورت یک احتمال است که شاید شگفت‌زده‌مان کند. کریستیانو رونالدو شاید تصمیم بگیرد بعد از تولد ۳۶ سالگی‌اش در اوج فوتبال را کنار بگذارد. ستاره یوونتوس البته تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد. شاید یورو ۲۰۲۰ که به سال آینده منتقل شده آخرین تورنمنت ملی‌اش باشد.

مهاجم: زلاتان ایبراهیموویچ
زلاتان تابستان دیگر با میلان قرارداد ندارد اما این قرارداد ممکن است برای یک فصل دیگر هم تمدید شود. ستاره باتجربه سوئدی به سن‌سیرو برگشته تا احتمالاً همین‌جا بازنشسته شود. زلاتان که ۳۸ ساله است، اکتبر ۳۹ ساله خواهد شد و به نظر می‌رسد پیراهن روسونری در فصل بعد آخرین پیراهنی است که می‌پوشد.

ستاره‌هایی که شاید تماشاگران دیگر از نزدیک نبینند!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=68323

ثبت نظر

-