«بحران صندلی» در پرسپولیس

  • کد خبر : 67934
  • 24 اردیبهشت 1399 - 20:14
«بحران صندلی» در پرسپولیس

به گزارش نیوز، مهرداد هاشمی که تلاش زیادی کرد مدیرعامل باشگاه شود، پس از آنکه با فشار هواداران مجبور به عقب‌نشینی شد، به انتقادات شدید و سریالی از مدل همکاری با کارگزار فعلی پرداخت که حتی شایعاتی در مورد درگیری‌های او با رسول‌پناه در دفتر وزیر ورزش و سپس جلسه هیئت مدیره به گوش رسید.

هاشمی در آخرین جلسه هیئت مدیره که عصر شنبه برگزار شد، به حالت قهر، جلسه را ترک کرد و وقتی مقابل در باشگاه با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد، گفت: «حرفی برای گفتن ندارم، بهتر است با رسول‌پناه صحبت کنید که خیلی خوب حرف می‌زند!» و این یک طعنه اساسی به فردی بود که با دستور رسمی وزیر ورزش برای ریاست بر هیئت مدیره و سپس سرپرستی پست مدیرعاملی منصوب شده است. رسول‌پناه در قبال همه این رفتارها، همواره موضع سکوت و پنهان کردن اختلافات را در پیش گرفت، اما دیروز که هاشمی در جلسه معارفه رسمی کارگزار اسپانسر با قرارداد جدید غایب بود، رسول‌پناه یکی از آن طعنه‌ها را جبران کرد. هنگامی که خبرنگاران به دنبال پی بردن به دلایل غیبت هاشمی بودند، رسول‌پناه گفت: «هیچ اختلافی با او ندارم. صندلی به اندازه کافی در سالن نبود تا آقای هاشمی داخل این اتاق بنشینند و به همین علت خودشان تصمیم گرفتند در این جلسه حاضر نباشند!»

به این جملات بار دیگر دقت کنید؛ هاشمی اعلام کرده صندلی به اندازه کافی نیست و به همین علت در جلسه شرکت نمی‌کند. البته مسئولان باشگاه هم به راحتی این موضوع را پذیرفتند وگرنه به راحتی می‌توانستند یک صندلی که آخرین عنصر برای تشکیل یک جلسه است را تهیه کنند. اگر این‌طور در نظر بگیریم که «صندلی» مثالی برای «جایگاه» است، در واقع هاشمی که مخالف صد درصد ادامه همکاری باشگاه با کارگزار فعلی بود و تلاش زیادی داشت تا شرکت دیگری را به باشگاه گره بزند، وقتی احساس کرد «جایگاهی» ندارد، به بهانه عدم وجود صندلی، حتی به جلسه هم وارد نشد. این موضوع می‌تواند در ادامه روابط بین اعضای هیئت مدیره نیز تأثیر منفی بگذارد و شایعات مبنی بر جدایی هاشمی را قوت ببخشد. طی یک هفته گذشته بار‌ها این شایعه در فضای رسانه‌ای پیچید که هاشمی قصد دارد از ادامه فعالیت در هیئت مدیره کنار برود و حالا انگار چنین موضوعی به صورت واقعی اتفاق افتاده است.

با این حساب، در کنار اضافه شدن یک مدیرعامل به باشگاه، باید در انتظار توفان تغییرات هم باشیم و شاید با حذف هاشمی، شرایط برای انتخاب اعضای هیئت مدیره برای وزیر ورزش پیچیده‌تر شود و او مجبور باشد به جای اضافه کردن دو عضو دیگر، به دنبال سه عضو باشد!

نکته آخر نیز مربوط به علی رغبتی است؛ کسی که تا دیروز می‌گفتند با هاشمی برادران دوقلوی هیئت مدیره و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس را تشکیل داده‌اند، اما درست در روزی که هاشمی تصمیم گرفت در باشگاه حاضر نشود و به نوعی، تمدید قرارداد با شکل جدید با اسپانسر را جدی تلقی نکرد، رغبتی در جلسه حاضر بود! به نظر می‌رسد اتفاقات اخیر در روابط میان هاشمی و رغبتی نیز تأثیر بسزایی گذاشته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=67934

ثبت نظر

-