مترو در شب‌های قدر رایگان است

  • کد خبر : 67107
  • 23 اردیبهشت 1399 - 23:19
مترو در شب‌های قدر رایگان است

کد خبر: ۱۵۲۴۹۵

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ – ۱۹:۳۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد رایگان است.

به گزارش نیوز،  فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین(ع) و لیالی قدر اعلام کرد: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن زمان برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت علی(ع) مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت ۲:۳۰ بامداد فعال خواهد‌بود.

مدیرعامل مترو تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا از شب زنده‌داران تقاضا داریم در هنگام استفاده از مترو حتما از ماسک استفاده کنند.

نوبخت گفت: در اولین شب قدر در شامگاه سه‌شنبه (۲۳ اردیبهشت‌ماه ۹۹) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۹۹)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهدشد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در سایر شب‌های قدر پنجشنبه ۲۵ و شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ همزمان با ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، سرویس‌دهی شبانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط ۵ تهران(صادقیه – گلشهر و بالعکس) و ایستگاه‌های پایانه‌های یک، دو، چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره)، خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=67107

ثبت نظر

-