ستایش کونته از هافبک آّبی‌ها

  • کد خبر : 66953
  • 23 اردیبهشت 1399 - 19:32
ستایش کونته از هافبک آّبی‌ها

ستایش کونته از هافبک آّبی‌ها

به گزارش نیوز، آنتونیو کونته از اِنگولو کانته تمجید ویژه‌ای کرد، بازیکنی که جرو اولین خرید‌های او در زمانی که هدایت چلسی را برعهده داشت، بود. این هافبک فرانسوی در سال ۲۰۱۶ در ازای ۳۲ میلیون پوند از لسترسیتی به جمع آبی‌پوشان لندنی ملحق شد و از آن زمان تاکنون در ۱۶۴ بازی برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده است.

کونته که به مدت دو سال هدایت چلسی را برعهده داشت و در سال ۲۰۱۸ جای خود را به مائوریتزیو ساری داد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، گفت: به اعتقاد من، کانته می‌تواند در هر پستی از خط میانی بازی کند. ما درباره بازیکنی سطح بالا و فوق‌العاده صحبت می‌کنیم. اِن‌گولو چه در حرکات با توپ و چه بدون توپ فوق‌العاده است.

وی افزود: وقتی کانته را در تیم‌تان دارید، می‌توانید اینطور فکر کنید که دارید با یک بازیکن بیشتر نسبت به حریف بازی می‌کنید. همچنین هر روز می‌توانید لبخند را روی لبان او ببینید. اِن‌گولو انسانی مثبت‌اندیش است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون مربی‌شان بوده‌ام.

سرمربی ۵۰ ساله اینتر که در دوره دو ساله حضورش روی نیمکت چلسی، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس رساند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: روی هم رفته، سرمربیگری تیمی سطح بالا کار آسانی نیست، چون انتظارت در چنین باشگاهی بالاست و برای حفط جایگاه‌تان باید قهرمانی به ارمغان بیاورید.

آنتونیو کونته صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: تجربه من در چلسی فوق‌العاده بود. من خاطرات خوبی را از ارتباطم با بازیکنان، هواداران و البته باشگاه دارم. چلسی یکی از بهترین تیم‌های انگلیس در ۱۰ یا ۱۵ سال اخیر است. آن‌ها جام‌های زیادی به دست آورده‌اند. این طبیعی است که در چنین باشگاه سطح بالایی مطالبات زیاد باشد که این امری طبیعی در یک باشگاه بزرگ است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=66953

ثبت نظر

-