انهدام باند سارقان احشام در ورامین

  • کد خبر : 64651
  • 21 اردیبهشت 1399 - 13:25
انهدام باند سارقان احشام در ورامین

به گزارش نیوز، سردار “کیومرث عزیزی ” گفت: در پی دریافت گزارش سرقت های سریالی شبانه در بخش جواد آباد ورامین موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه سرنخ هایی از فعالیت ۲ نفر در زمینه فروش مخفیانه احشام بدون آنکه خودشان دام زنده ای داشته باشند به دست آمد که با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند.

باند سارقان احشام متلاشی شد

سردار عزیزی ادامه داد: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات طی چند مرحله بازجویی به سرقت بیش از ۵۰۰ رأس گوسفند و گوساله طی ۱۳ فقره به ارزش کارشناسی شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستاهای بخش جواد آباد ورامین و فروش آنها به فرد مالخری در استان های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه در خصوص شگرد سارقان بیان داشت: این افراد ابتدا دامداری مورد نظر خود را در طول شبانه روز مورد بررسی قرار می دادند و پس از اطمینان از نداشتن نگهبان و عدم نصب تجهیزات ایمنی و دوربین در محل نگهداری احشام در تاریکی شب با تخریب دیوار پشت دامداری اقدام به سرقت احشام می کردند.

سردار عزیزی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی عنوان کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر همدستان ، مالخر و کشف احشام مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از دامداران خواست، محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و از ورود افراد غریبه تحت عنوان مشتری به محل نگهداری احشام جلوگیری نمایند و در صورت مشاهده افراد ناشناس و یا خودرو مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=64651

ثبت نظر

-