سوختن خانواده ۴ نفره پیرانشهری در پژو آتش گرفته + عکس

  • کد خبر : 63038
  • 19 اردیبهشت 1399 - 18:41
سوختن خانواده  ۴ نفره پیرانشهری در پژو آتش گرفته + عکس

به گزارش نیوز، رئیس آتش نشانی پیرانشهر گفت: آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در یکی از روستاهای پیرانشهر ۴ مصدوم برجای گذاشت.

سلیم پیروتی، رئیس آتش نشانی شهرستان پیرانشهر گفت: بر اساس گزارشات رسیده مردمی مقارن با ساعت ۲۲ شب جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه بر اثر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در روستای کلاکین پیرانشهر ۴ نفر مصدوم شدند.

پژو ۴۰۵ سوخت و ۴ عضو خانواده پیرانشهری را مصدوم کرد

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه عضو یک خانواده بودند که متأسفانه بر اثر وقوع این حادثه دچار سوختگی شدند که توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی پیرانشهر منتقل و هم اکنون در حال مداو می باشند.

پیروتی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام گزارش آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی شهرستان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و موفق شدند شعله های اتش را مهار و از گسترش آن جلوگیری کنند.

رئیس آتش نشانی شهرستان پیرانشهر در خاتمه این گفتگو با اشاره به چگونگی این حادثه اشاره و اظهار داشت: آتش سوزی از سوختن یک دستگاه خودرو پژو (۴۰۵) در پارکینگ منزل مسکونی شروع شد و در ادامه با حضور به موقع مأموران آتش نشانی از پیشروی حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری و مهار گردید.

وی در خاتمه گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=63038

ثبت نظر

-