ستاره‌ها منتظر پایان کرونا

  • کد خبر : 60443
  • 17 اردیبهشت 1399 - 4:35
ستاره‌ها منتظر پایان کرونا

به گزارش نیوز، کرونا فوتبال را حسابی به‌هم ریخته است. ویروسی که یکی از بزرگترین صنعت‌های پولساز دنیا را دستخوش تغییر قرار داده و انگار حالا حالاها قصد اتمام ندارد. فصل نیمه کاره مانده و زمانی هم برای شروع مجدد بازی‌ها اعلام نمی‌شود. کرونا این وسط شرایط بازیکنانی که در تیم‌های‌شان آن‌طور که باید به کار گرفته نمی‌شدند و قصد جدایی داشتند را هم به‌هم ریخته است. بازیکنانی که از حضور در تیم فعلی خود خوشحال نیستند و برای پایان فصل لحظه‌شماری می‌کنند تا قدم بزرگتری را بردارند. اگرچه همه‌چیز معلق است اما ایجنت‌ها این روزها به‌طور پنهان پیگیر رایزنی و فراهم کردن مقدمات لازم برای انتقال بازیکن‌های‌شان هستند.

ماریو گوتسه
بازیکنی که گل قهرمانی آلمان در جام جهانی‌ ۲۰۱۴ برزیل را مقابل آرژانتین در ورزشگاه بزرگ ماراکانا به‌ثمر رساند، امروز چیزی بیشتر از یک نیمکت‌نشین عادی برای دورتموند به حساب نمی‌آید. وضعیت ماریو گوتسه با آمدن ارلینگ هولاند پیچیده‌تر هم شد و کاملاً به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. او برای فرار از نیمکت‌نشینی و اثبات شایستگی‌هایش هم که شده نیاز به دوری از دورتموند دارد، حتی به‌طور قرضی.

یولیان دراکسلر
جزو بازیکنان مهم تیم ملی آلمان بود و پاری‌سن‌ژرمن برای جذبش با باشگاه‌های مهمی رقابت کرد و پول زیادی هم صرف خریدش شد. با این وجود دراکسلر در پی‌اس‌جی جا نیفتاد و حضور نیمار و امباپه توجهات رسانه‌ای را هم از او دور کرد. همه اینها دلایلی کافی است تا جولین دراکسلر را به فکر تغییر مقطعی یا دائمی بیندازد. دراکسلر همین حالا هم از باشگاه‌های بزرگی پیشنهاد دارد.

میشی باتشوایی
در سال ۲۰۱۶ باشگاه چلسی با هدف سرمایه‌گذاری روی یک مهاجم با‌استعداد میشی باتشوایی را به خدمت گرفت. او در این سال‌ها به طور قرضی در باشگاه‌هایی همچون کریستال‌پالاس، دورتموند و والنسیا به‌طور قرضی بازی کرد تا تجربه‌‌اش با پوشیدن پیراهن تیم اصلی چلسی بالا برود. او به‌رغم توانایی‌هایش در امر گلزنی، نتوانسته جایگاه خودش را در تیم فرانک لمپارد ارتقا دهد. انتخاب سوم بودن پشت خط تمی آبراهام و اولیویه ژیرو چیزی نیست که انتظارش را می‌کشید. بنابراین فکر کردن به خروج منطقی‌تر است.

خامس رودریگس
بازیکنی که ستاره جام جهانی‌ ۲۰۱۴ بود و صاحب کفش طلا، با ورود به رئالی که کارلو آنچلوتی هدایتش را برعهده داشت توانایی‌هایش را بیشتر نشان داد. زین‌الدین زیدان اما سبک بازی او‌ را دوست نداشت و با جدایی موقت او و حضور در بایرن موافقت کرد. خامس امسال دوباره به رئال بازگشت و درحالی که داشت در تیم جا می‌افتاد مجدداً به تیم برگشت و همان داستان تکراری پیش آمد. خامس ۲۸ ساله اگر می‌خواهد در سطح اول فوتبال اروپا باقی بماند بهتر است جای نیمکت‌نشینی به فکر تغییر تیم باشد. شاید اورتون و کار کردن دوباره کنار کارلتو انتخاب خوبی باشد.

ویلفرد زاها
توسط سرالکس فرگوسن با یونایتد قرارداد بست اما هرگز دوران خوبی را در اولدترافورد سپری نکرد. ویلفرد زاها بهترین و مؤثرترین بازیکن کریستال‌پالاس است و نشان داده صلاحیت بازی در تیمی بزرگتر را دارد. او برای اینکه رؤیای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کند تابستان باید هرطور شده از پالاس جدا شود. کاری که سال گذشته قصد داشت انجام دهد اما باشگاه رقم رضایتنامه سنگینی برایش گذاشت تا همان‌جا بماند. برای این بازیکن ۲۸ ساله تابستان امسال آخرین فرصت برای پوشیدن لباس تیمی مدعی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=60443

ثبت نظر

-