کلانى: اى‌کاش سال ۲۰۰۴ یا ۲۰۰۷ میزبان جام ملت‌ها شده بودیم

  • کد خبر : 60378
  • 17 اردیبهشت 1399 - 2:47
کلانى: اى‌کاش سال ۲۰۰۴ یا ۲۰۰۷ میزبان جام ملت‌ها شده بودیم

کلانى: اى کاش سال ٢٠٠۴ یا ٢٠٠٧ میزبان جام ملت‌ها شده بودیمبه گزارش نیوز، حسین کلانى در خصوص انتشار خبر آمادگى ایران براى میزبانى از جام ملت هاى آسیا گفت: من از شنیدن این خبر خوشحال شدم، اما از بعضى واکنش‌هاى ناامیدکننده بسیار ناراحت و متعجب شدم. چرا به خودمان باور نداریم و اینطور انرژى منفى مى‌دهیم، دائم مى گوییم ما نمى‌توانیم، چرا نتوانیم میزبان جام ملت‌ها باشیم؟

مهاجم سابق تیم ملى که در جام ۱۹۷۲ تایلند آقاى گل جام ملت‌ها شد اضافه کرد: اگر ۴٠ سال پیش در تهران میزبان جام ملت‌ها و بازى هاى آسیایى نمى شدیم خیلى از امکانات و ورزشگاه‌ها مثل همین استادیوم آزادى را نداشتیم، باید یک حرکتى آغاز شود که با خودش تحول و پیشرفت بیاورد. زمان ما همین میزبانى جام ملت‌ها باعث شد که دو استادیوم آزادى و تختى ساخته شود. اتفاقا میزبانى ٢٠٢٧ خیلى هم دیر است، اى‌کاش سال ٢٠٠۴ یا ٢٠٠٧ میزبان شده بودیم، چرا ایران نباید میزبان چنین رویدادى باشد؟

کلانى همچنین گفت: ما کشور بزرگ و ثروتمندى داریم با جوانانى مستعد و با دانش که عاشق وطن خودشان هستند، باید از ثروت خودمان درست استفاده کنیم. بروید ببینید چه ورزشگاههاى زیبایى در مشهد و اهواز ساخته شده، استادیوم آزادى هم که سال قبل میزبان فینال آسیا بود. چند ورزشگاه دیگر لازم داریم، باید همت کنیم و در ٧ سال بسازیم. قرار نیست تا ابد خودمان را تخریب کنیم و بگوییم ما نمى‌توانیم.

وى در پایان اظهار داشت: خود من به همراه بازیکنان قدیمى تیم ملى اولین کسانى هستیم که بدون هیچ چشم داشتى می‌آییم و براى این کار، براى آینده فوتبال کشورمان هر کارى که لازم باشد انجام مى دهیم، همه پیشکسوتان و بزرگان فوتبال هم مى‌آیند. نمى خواهم دیگر این کلمه نمى‌شود و نمى توانیم را بشنویم، بیایید یک کار را با انرژى مثبت و همدلى شروع کنیم تا نتیجه آن را ببینیم. من اعتقاد دارم این کار درستى است که آقاى نبى آغاز کرده و به خوبى مى‌داند مى‌تواند چه تاثیراتى براى کشور داشته باشد، چون ایشان مدیر باتجربه اى در این حوزه است و با این چشم انداز هدف بزرگى را براى پیشرفت امکانات فوتبال ایران در نظر گرفته است. یک مدیر که چشم انداز و هدف مشخصى را در پیش مى‌گیرد باید حمایت شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=60378

ثبت نظر

-