چگونه با وازلین موهای زائد بدن را از بین ببریم ؟

  • کد خبر : 60282
  • 17 اردیبهشت 1399 - 0:31
چگونه با وازلین موهای زائد بدن را از بین ببریم ؟

کد خبر: ۱۵۱۸۷۹

تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ – ۱۹:۱۲

بدون شک، بسیاری از مردم به دنبال راه حل های قابل اعتماد برای از بین بردن موهای زائد روی بدن هستند، ما می خواهیم یک روش خانگی بسیار ساده با وازلین که می تواند روی موهای هر قسمت از بدن استفاده شود را معرفی کنیم.

به گزارش نیوز، موهای زائد بدن را به صورت طبیعی از بین ببرید. وازلین ماده ای ژله ای شکل مبتنی بر نفت است که عاری از میکروب هاست و برای استفاده روزانه بی خطر است.

وازلین دارای فرمول سه گانه-تصفیه شده است که ما از سال های گذشته در بسیاری از کرم های پوستی، صابون ها و مواد آرایشی مختلف مانند محصولات مو استفاده می کنیم.ما می توانیم از وازلین به شکل های بسیار زیادی در زندگی روزمره استفاده کنیم، مانند استعمال آن توسط مادران برای بثورات پوشک روی پوست پای نوزادن. ما همچنین می توانیم از آن برای حفاظت از بریدگی ها و سوختگی های خفیف نیز استفاده کنیم.

یکی از اصلی ترین مزایای وازلین کمک به حفظ رطوبت است، که بسیاری از مردم از آن روی پوست خشک و ترک خورده استفاده می کنند.بدون شک، بسیاری از مردم به دنبال راه حل های قابل اعتماد برای از بین بردن موهای زائد روی بدن هستند، ما می خواهیم یک روش خانگی بسیار ساده که می تواند روی موهای هر قسمت از بدن استفاده شود را معرفی کنیم.

از بین بردن موهای زائد با وازلین
معمولاً مشاهده می کنیم که مردم این روش درمانی را برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل بکار می برند.سایر نقاط قابل استفاده شامل موهای بالای لب، ناحیه شرمگاهی و پاها است. برای شروع شما نیاز به برخی اقلام دارید که به راحتی در دسترس هستند، تا در زمانی کوتاه برای بکار بردن این روش خانگی رفع موهای زائد آماده شوید.

مواد لازم برای از بین بردن موهای زائد با وازلین :
آرد: ۱ قاشق
زردچوبه: ۱ قاشق
شیر خشک: ۳ قاشق
وازلین: نصف قاشق

روش آماده سازی:
یک کاسه بردارید و همه مواد به جز وازلین را در آن مخلوط کنید تا خمیری یکدست آماده شود.نصف قاشق وازلین را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.خمیر بدست آمده را روی موهای زائد خود و در جهت رشد مو بمالید. بگذارید این خمیر به مدت ۱۰ دقیقه بماند تا به داخل پوست نفوذ کند، سپس خشک خواهد شد.پاک کردن این خمیر خشک شده از پوست باید در جهت مخالف رشد موها باشد و پوست را با آب گرم بشویید.برای رسیدن به نتیجه بهتر، این کار را به صورت روزانه تکرار کنید.این کار باعث صرفه جویی در هزینه و زمانی است که در سالن های زیبایی صرف می کنید.این روش خانگی هدیه ای ویژه برای خانم های زیبایی است که می خواهند موهای بالای لب خود را از بین ببرند و نمی خواهند پول ها را در سالن زیبایی خرج کنند.

مزایای استفاده از وازلین
همانطور که در بالا گفته شد، وازلین کاربردهای زیادی در زندگی ما دارد. این ماده برای حذف موهای زائد استفاده می شود همچنین مزایای دیگری مانند مرطوب کردن پوست دارد.آیا می خواهید پوستی مرطوب و براق داشته باشد؟ بعد از حمام از وازلین استفاده کنید تا پوست شما را در مقابل خشک شدن محافظت کند.

چند نکته از مزایای استفاده روزانه از وازلین
خراشیدگی ها و تاول های پوستی خفیف را برطرف می کند
رطوبت را به پوست شما اضافه می کند
به رفع بثورات پوشک کمک می کند
استفاده آرایشی دارد و کاربرد آن در اطراف چشم بی خطر است
موخوره ها را رفع می کند و موهای شما را براق می کند
از ایجاد لکه ناشی از رنگ مو یا لاک ناخن روی پوست جلوگیری می کند
از آن به عنوان روان کننده هنگام گیر کردن چیزی استفاده می شود (برای موارد جنسی کاربرد ندارد)
با استفاده از وازلین رایحه عطرها را برای مدت طولانی تری ماندگار کنید

عوارض جانبی استفاده از وازلین
وازلین کاربردهای زیادی دارد که می توانیم از آن بهره ببریم، اما در اینجا باید برخی از عوارض جانبی استفاده از این روان کننده را در نظر بگیریم. وازلین را نخورید یا از آن برای استمناء استفاده نکنید.

آلرژی :
وازلین از مشتقات نفتی بوده و ممکن است در بعضی افراد آلرژی ایجاد کند.

خطرات آسپیراسیون :
قبل از استفاده از روغن وازلین به ویژه در کودکان با پزشک خود مشورت کنیدف استنشاق روغن های معدنی ممکن است باعث ایجاد پنومونی آسپیراسیون شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=60282

ثبت نظر

-