۹ امتیاز کمتر داشتیم ولی در ۸ هفته قهرمان شدیم

  • کد خبر : 60124
  • 16 اردیبهشت 1399 - 20:38
۹ امتیاز کمتر داشتیم ولی در ۸ هفته قهرمان شدیم

به گزارش نیوز، مهاجم تیم شهر خودرو می‌گوید با این شرایط اجتماعی مشخص نیست بحران کرونا چه زمانی به پایان برسد. محمدرضا خلعتبری به نیوز گفت: در بسیاری از اماکن کشور چیزی به اسم حفظ فاصله اجتماعی معنا ندارد و تصاویر منتشر شده از مردم در کوچه و خیابان و در مترو و اتوبوس نشان می‌دهد خیلی‌ها از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند. در این بین به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از هموطنان از نظر مالی شرایط حفظ قرنطینه یا حتی خرید ماسک و دستکش را ندارند. به نظر من فوتبالی‌ها در دو ماه گذشته مسائل بهداشتی را خیلی جدی گرفته و رعایت کرده‌اند. به عنوان یک انسان امیدوارم خیلی زود داروی ضدویروس کرونا کشف و ساخته شود تا دنیا به روال عادی خود برگردد.

خلعتبری درخصوص ادامه یافتن لیگ برتر گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم. فوتبال بازی کردن جدا از حرفه و منبع درآمد، عشق ماست، اما سلامتی مهم‌تر از هر چیز دیگری است. اگر مسئولان بهداشت کشور معتقدند در صورت برگزاری مسابقات، بازیکنان آلوده می‌شوند، باید فوتبال را تعطیل کنند.

مهاجم اسبق تیم ملی درخصوص قهرمان اعلام کردن یک تیم در صورت تعطیلی ادامه لیگ برتر گفت: سالی که من در تیم سپاهان بازی می‌کردم، وقتی آقای حسین فرکی سرمربی تیم ما شدند ۹ امتیاز از تیم تراکتور و نفت کمتر داشتیم. ۸ هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود و سپاهان با کسب ۷ پیروزی و یک تساوی قهرمان لیگ برتر شد. یعنی ما در فاصله ۸ بازی ۹ امتیاز از دو تیم دیگر کمتر داشتیم ولی با تلاش مجموعه تیم و درایت حسین‌آقا، قهرمان لیگ شدیم. الان هم ۹ هفته به پایان لیگ باقی مانده و در فوتبال که یک بازی غیرقابل پیش‌بینی محسوب می‌شود، هر احتمالی وجود دارد بنابراین نمی‌توان با قطعیت گفت یک تیم قهرمان می‌شود.

خلعتبری درباره برنامه‌اش در هفته‌های گذشته گفت: از زمان تعطیلی تمرینات کنار خانواده در رامسر بوده‌ام و خودم نیز هر روز به صورت انفرادی تمرین کرده و اگر هوا خوب بود، به کوه رفته‌ام. بقیه بازیکنان هم در شهر‌های خود بوده‌اند. البته من تازه متوجه شدم مهدی رحمتی اهل جزیره کیش است، چون از پارسال در این جزیره به سر می‌برد و من قبلاً فکر می‌کردم مهدی اهل آذربایجان است. (خنده) در کل امیدوارم هر کسی در هر جایی که هست، در سلامتی باشد و این ویروس نشان داد همه مردم دنیا شرایط مشابهی دارند و یک ویروس می‌تواند تمام دنیا را با یک بحران بزرگ مواجه کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=60124

ثبت نظر

-